یزد -چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی ، سرپرستی‌های استانی ، پایگاه‌های خبری و نمایندگی‌های خبرگزاری‌های استان یزد ،فارس و کرمان جنوب به میزبانی یزد برگزار می شود .

چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات در یزد برگزار می‌شود

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره منطقه ای مطبوعات در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین ، با بیان اینکه چهارمین جشنواره منطقه ای مطبوعات محلی ، سرپرستی های استانی ، پایگاههای خبری ونمایندگی های خبرگزاری های استان یزد، فارس و کرمان جنوب به میزبانی یزد برگزارمی شود اظهارداشت: این جشنواره به میزبانی استان یزد و بین مطبوعات وخبرگزاری های دارای مجوزبا هدف افزایش رقابت تاثیرگذارورشد کیفی  ومحتوایی نشریات وارتباط مستمربین نشریات استان ها برگزارمی شود.

سهیل شریعتمداری افزود: این جشنواره به همت خانه مطبوعات استان یزد و با همکاری  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت دستگاه ها و نهاد تخصصی و صنفی رسانه ای در دو بخش  اصلی و ویژه برگزار می شود.

وی درمورد آثار ارسالی نیز گفت : این جشنواره در دو بخش  اصلی و ویژه برگزار می شود که بخش اصلی شامل سرمقاله ، یاداشت مقاله و گزارش تصویری شامل ۳عکس ، تک عکس درحوزه های مختلف مطبوعات ، صفح آرایی روزنامه ای ، صفحه آرایی مجله ای و گزارش ، مصاحبه خبر ، تیتر ، طنز تصویری و طنز مکتوب برگزارمی شود .

شریعتمداری با بیان اینکه آثارویژه فقط در ۳بخش سرمقاله، گزارش ، یادداشت و مصاحبه قابل قبول است افزود: محورهای این بخش شامل « نقش شخصیت های یزد درشکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی » ،«فرخی یزدی ، اخلاق رسانه ای روزنامه نگاری  مسئولانه وعمل گرا»«مصرف بهینه آب»،«چالش ها ی پیش روی جوانان » «ترویج  ورزش» « شهروند آگاه  شهر آباد»،«مطبوعات و شهر جهانی» و« رسانه و مسئولیت اجتماعی » است .

دبیراجرایی این جشنواره در مورد مهلت آثارارسالی نیز گفت : آخرین مهلت ارسال آثار این جشنوار ه ۳۰آبان ماه سالجاری بوده و زمان برگزاری این جشنواره متعاقبا اعلام خواهد شد و شرکت کنندگان می توانند  آثار خود را در سایت جشنواره به آدرس

www.pressfestival.irبارگذاری نمایند .

وی در مورد بازه رمانی آثار نیز اظهارداشت : آثار ارسالی به جشنواره باید درفاصله  زمانی اول فروردین ۱۳۹۶ لغایت ۳۰ آبان  ۱۳۹۷ در نشریات و رسانه های دارا ی مجوز چاپ و منتشر شده باشد و آثار چاپ شده دربولتن های داخلی و نشریات دانشجویی و وبلاک ها مورد قبول نیست وهرمتقاضی می تواند حداکثرسه اثردربخش اصلی وسه اثردربخش ویژه ارسال نماید و درضمن مطالبی که در بخش ویژه شرکت داده می شود دربخش های دیگر قابل قبول نیست .

شریعتمداری درمورد هیئت داوران این جشنواره نیز گفت: آثارارسالی به این جشنواره  توسط اساتید دفترمطالعات و برنامه ریزی رسانه ها انجام خواهد شد وهمچنین از پوستر این جشنواره روزگذشته با حضورمسئولان اهالی رسانه رونمایی شد.

انتهای پیام / 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.