گیلان-علی داودی ، از تشدید نظارت ‌ ها و استقرار تیم ‌ های عملیاتی در مناطق سیل ‌ زده، برای کاهش احتمال بروز بیماری در سیل زدگان خبر داد.

استقرار تیم‌های بهداشتی درمانی در مناطق سیل‌زده گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی گیلان ،دکتر علی داودی معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تشکیل ستاد مدیریت بحران در شهرستان‌های تالش، املش و رودسر برای افزایش سرعت ارائه خدمات بهداشتی درمانی به سیل زدگان خبر داد.

وی تصریح کرد: ارتقای سطح خدمات به مناطق سیل‌زده، افزایش نظارت‌ها، بررسی وضعیت آب آشامیدنی، بهداشت محیط و کنترل عوامل احتمالی بیماری‌زا و ایجاد خط نجات برای مادران باردار از مهمترین موارد حائز اهمیت برای تشکیل این ستاد بود.

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: در این خصوص، دانشگاه علوم پزشکی گیلان در تلاش است با تشدید نظارت‌ها و استقرار تیم‌های عملیاتی در مناطق سیل‌زده، احتمال بروز بیماری‌ها را به حداقل برساند.

داودی با اشاره به اهمیت رعایت بهداشت به ویژه بهداشت فردی در افراد سیل‌زده برای پیشگیری از شیوع برخی از بیماری‌ها، افزود: در حال حاضر تمامی مراکز بهداشتی درمانی گیلان در آماده باش کامل برای ارایه خدمات هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.