گیلان- سرهنگ جابر صفاری از مسدود بودن برخی محورهای روستایی گیلان در پی وقوع سیلاب، تخریب پل و آبگرفتگی شدید خبر داد.

مسدودبودن برخی محورهای گیلان در پی وقوع سیلاب

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پلیس گیلان ،سرهنگ جابر صفاری جانشین پلیس راه گیلان با اشاره به وضعیت‌ محورهای استان در پی وقوع بارش باران و سیلاب در برخی نواحی، اظهار کرد: ترافیک در کلیه محورهای برون شهری استان به صورت عادی و روان جریان دارد.

جانشین پلیس راه گیلان افزود: به دلیل بارش شدید باران طی روز و شب گذشته و آبگرفتگی برخی مناطق استان، شاهد کند شدن تردد در برخی محورها هستیم.

وی ادامه داد: براثر بارش باران و وقوع سیلاب در حوزه فومن سه پل حیدرآلات و فوشه و گوراب تخریب شده که محورهای مذکور مسدود می‌باشند. همچنین در محور پیربازار محدوده شش محل تا ضیابر به دلیل آبگرفتگی زیاد مسدود است و رانندگان می‌توانند از محور صومعه سرا برای تردد استفاده کنند.

سرهنگ صفاری بیان کرد: در محور پونل به خلخال رانش کوه و نشست آسفالت را در چند نقطه شاهد بودیم که در حال حاضر مسدود است. در شهرستان املش هم محور اطاقور به املش در محدوده پل کیاگاهان به دلیل تخریب پایه پل، مسیر مسدود است.

جانشین پلیس راه گیلان اضافه کرد: در محور آستارا هم گردنه حریان مه گرفتگی داریم که توجه و دقت به جلو را می‌طلبد، در بقیه محورهای استان به دلیل بارندگی معابر لغزنده است که رانندگان باید با دقت بیشتر رانندگی کنند.

وی به رانندگان توصیه کرد: با توجه به لغزندگی معابر رانندگان محترم با سرعت مطمئنه حرکت کنند، دقت و توجه لازم به جلو داشته باشند، از ترمز ناگهانی خودداری کنند، به رعایت فاصله طولی با وسیله نقلیه جلویی توجه کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.