سعید محمد از افتتاح ۴۰ پروژه ملی در ۴۰ سالگی انقلاب توسط قرارگاه خاتم الانبیا سپاه خبر داد.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص): افتتاح ۴۰ پروژه ملی در ۴۰ سالگی انقلاب

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در حاشیه برگزاری آیین تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قرارگاه مجموعه‌ای است که با هدف کمک به نظام و دولت‌ها در مرتفع نمودن مشکلات مردم و توسعه عمران و آبادانی کشور ایجاد شده و امروز نیز با قوت و قدرت در همین راستا گام بر می‌دارد.

وی افزود: با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه نظام و ملت ایران، مصمم  به کمک دولت در تکمیل زیر ساخت‌ها و فعال‌سازی بخش خصوصی و نیز اشتغال‌زایی جوانان هستیم.

 محمد با تاکید بر اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) امروز در حال شناسایی خلاءهای موجود و تولید ثروت ملی در راستای ارتقای رفاه عمومی جامعه می‌باشد، گفت: با توجه به  پتانسیل و ظرفیت‌های بسیار مطلوبی که به حمدالله در کشور از آن برخورداریم، درصدد رفع مشکلات هستیم و در این راستا دست یاری به سوی دولت دراز می کنیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) همچنین از افتتاح 40 پروژه ملی  توسط قرارگاه در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: در تلاشیم تا در 40 سالگی انقلاب  دستاوردهای مهم و ارزشمندی را برای ملت شریف ایران به ارمغان آوریم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.