فرمانده نیروی انتظامی گفت: برای ارتقای امنیت و آرامش زائران اربعین حسینی(ع) بیش از ۳۰هزار نفر از کادر نیروی انتظامی در ۳ مرز درنظر گرفته‌شده برای عبور و مرور زائران اربعین مستقر می‌شوند.

سردار اشتری: برای تامین امنیت زیارت اربعین، ۳۰۰۰۰ نیروی پلیس در مرزها مستقر می‌شوند

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سردار حسین اشتری ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله مصباح یزدی که در مؤسسه آموزشی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: قرارگاه پلیس راه استان قم امروز رسماً به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: خوشبختانه ارتباط و تعامل نیروی انتظامی با مردم مناسب و مستمر است، نیروی انتظامی با رویکرد اقتدار همراه با رأفت و مهربانی حرکت می‌کند، با وجود اهمیت پیشگیری‌های اجتماعی مجرمان نباید از ترس و اقتدار نیروی انتظامی حاشیه امنی داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اهمیت فضای مجازی گفت: نیروی انتظامی اشراف به فضای مجازی را از سیاست‌های مهم خود می‌داند، یکی از اقدامات و سیاست‌های مهم نیروی انتظامی اجرای طرح‌های امنیت اخلاقی بوده تا از این طریق مانع از اشاعه و گسترش مفاسد اخلاقی در سطح جامعه شود.

اشتری ابراز کرد: در مسئله حجاب و عفاف ۲۶ دستگاه و نهاد مسئول هستند اما اقدامی در این خصوص انجام نمی‌دهند، با وجود کم‌کاری دستگاه‌های دیگر نیروی انتظامی به وظیفه ذاتی خود در مبارزه با بی‌حجابی عمل می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری افزایش و گسترش فضای دینی، اسلامی و انقلابی در نیروی انتظامی از سیاست‌ها و رویکردهای اصلی نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر حساسیت نیروی انتظامی بر فضای مجازی عنوان کرد: برگزاری دوره‌های بصیرت برای ارتقای باورهای دینی و انقلابی پرسنل نیروی انتظامی در دستور کار قرار دارد، پلیس حساسیت بسیار زیادی به‌روی مسئله فضای مجازی دارد چراکه این فضا امروز به بلای جان و چالش مهم خانواده‌های جامعه تبدیل‌شده است.

اشتری با بیان تلاش نیروی انتظامی در مبارزه با مفسدان اقتصادی ابراز کرد: در روزهای گذشته متهم اصلی پرونده سکه ثامن دستگیر شد که بیش از ۱۰هزار میلیارد تومان کلاه‌برداری از مردم داشته است، اگر مردم و دستگاه‌های دیگر به‌کمک نیروی انتظامی بیایند این دستگاه توفیقات بیشتری می‌تواند کسب کند.

وی با اشاره به تمهیدات نیروی انتظامی در برقراری امنیت زائران اربعین حسینی(ع) ادامه داد: برای ارتقای امنیت و آرامش زائران اربعین حسینی(ع) بیش از ۳۰ هزار نفر از کادر نیروی انتظامی در سه مرز درنظر گرفته‌شده برای عبور و مرور زائران اربعین مستقر می‌شوند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.