کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: خوشبختانه شرایط خوب است و در راه جام ملت‌ها بازی دوستانه‌ای با بولیوی خواهیم داشت که می‌تواند به برنامه‌های ما کمک کند.

شجاعی: حریفان ما با حداکثر امکانات و بازی‌های تدارکاتی مقابل ما قرار گرفته‌اند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مسعود شجاعی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی اظهار داشت: من اولین روز است که با تیم تمرین می‌کنم، اما تمرینات دو سه روز است که آغاز شده است. این مشکل هم همیشه وجود داشته که بازیکنان لژیونر با دو سه روز تأخیر به اردوی می‌آیند. خوشبختانه شرایط خوب است و در راه جام ملت‌ها بازی دوستانه‌ای با بولیوی خواهیم داشت که می‌تواند به برنامه‌های ما کمک کند.

وی افزود: با این حال در اردوی فعلی ما این مشکل بازی‌های تدارکاتی بازهم وجود دارد. همانطور که در اردوی قبلی هم گفتم، ما از دو تاریخ برگزاری بازی دوستانه یکی را از دست می‌دهیم و فقط یک بازی دوستانه داریم که این شرایط به برنامه‌های تیم ملی ضربه می‌زند و به نظرم مسئولان باید فکری برای این مشکل کنند. البته شاید خوب نباشد که این حرف را بزنم، اما باید بگویم ما به این شرایط عادت کرده‌ایم.

شجاعی درباره اینکه آیا این مسئله باعث لطمه خوردن به تیم ملی نمی‌شود و چه کسی باید مشکلات را حل کند، یادآور شد: عملکرد تیم ملی در چند سال اخیر به خصوص در تورنمنت‌های مهم خوب بوده است. آخرین عملکرد هم در جام جهانی بود و همه دیدند چه نتایجی گرفتیم. به نظرم برای ادامه این روند باید شرایط و امکانات خوبی در اختیار تیم ملی باشد. زمین، توپ و لباس منظورم نیست، چون اینها امکانات اولیه است و در اردوی قبلی هم گفتم شرایط‌مان سخت است و برای رسیدن به موفقیت امکانات بهتر و بیشتر می‌خواهیم. ما تلاش می‌کنیم و مردم هم حمایت می‌کنند و فکر می‌کنم فقط مسئولان هستند که کارشان را انجام نمی‌دهند. به نظرم باید آنها هم کارشان را انجام دهند.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به این مسئله که آیا با این شرایط می‌توان به موفقیت تیم ملی در جام ملت‌ها امیدوار بود یا نه، اظهار داشت: ما که همیشه امیدواریم و تلاش‌مان را می‌کنیم. مانند جام جهانی که خیلی‌ها امیدوار نبودند اما ما رفتیم و کارمان را انجام دادیم. با این حال باید به این نکته توجه کرد که حریفان ما به سرعت حرکت می‌کنند. حریفان ما با حداکثر امکانات و بازی‌های تدارکاتی مقابل ما قرار گرفته‌اند. اینکه غیرت و انگیزه را همیشه مطرح می‌کنیم وجود دارد، اما همیشه جواب نمی‌دهد. بالاخره امکانات هم باید وجود داشته باشد. ما غیرت و انگیزه‌مان را داریم و در کنار آن باید شرایط خوبی را هم فراهم کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.