مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت: صدور اجرائیه چک‌های بلامحل در خراسان رضوی ۹.۷۲ افزایش یافت.

صدور اجرائیه چک‌های بلامحل در خراسان‌رضوی ۹.۷۲ افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، عبدالحسین رامشی با اشاره به سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مبنی بر بکارگیری فناوری‌های نوین و ارائه خدمات به صورت الکترونیکی به ارباب رجوع و در اجرای تکالیف قانونی و تسریع در ارائه خدمات اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته در ۶ ماهه ابتدای سال جاری موفق به کسب درآمد ۵۸۲ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریالی شده‌ایم که نسبت به رقم ۴۲۶ میلیارد و ۷۴۲ میلیون ریال مدت مشابه سال گذشته افزایش ۳۶ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی افزود: از این مقدار ۱۳۲ میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال آن با ۹۸ درصد رشد نسبت به ۶ ماهه سال گذشته مربوط به وصول نیم عشر دولتی و ۴۵۰ میلیارد و ۲۴۶ میلیون ریال آن با افزایش ۲۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مربوط به درآمدهای عمومی دولت است که به حساب دولت واریز شده است.

رامشی با اشاره به عملکرد اداره اجرای اسناد رسمی در استان افزود: در ۶ ماهه نخست امسال در راستای وظایف ذاتی و کمک به بهبود و توسعه چرخه اقتصادی استان موفق به وصول مبلغ ۲ هزار و ۷۷۸ میلیارد و ۱۶۷ میلیون ریال مطالبات وصولی بانک‌ها شده‌ایم که این رقم رشد خیره‌کننده ۹۸۱ درصدی نسبت به رقم ۲۵۶ میلیارد ریال در ۶ ماهه ابتدای سال گذشته را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: از جمع مطالبات وصولی مبلغ ۶۲۲ میلیارد ریال با ۳۶۴ درصد افزایش مربوط به بانک‌های دولتی و ۲ هزار و ۱۵۶ میلیارد ریال آن با یک هزار و ۱۶۵ درصد رشد مربوط به بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری خصوصی استان است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان رضوی در ادامه به صدور یک هزار و ۳۴۳ اجرائیه برای چک‌های بلامحل در ۶ ماهه ابتدای سال ۱۳۹۷ اشاره کرد و اظهار داشت: این میزان رشد ۹.۷۲ درصدی نسبت به یک هزار و ۲۲۴ اجراییه صادره در نیمه نخست سال قبل را نشان می‌دهد.

وی همچنین به صدور ۷ هزار و ۹۴۴ اجرائیه برای مهریه در استان اشاره و تصریح کرد: صدور اجراییه مهریه در ۶ ماهه نخست امسال رشد ۸۷ درصدی را نشان می‌دهد که در مجموع با افزایش ۵۴ درصدی کل اجراییه‌های صادره در ۶ ماهه نخست امسال در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ هزار و ۸۴۸ اجرائیه صادر شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی در ادامه به عملکرد ثبت استان در بازداشت و رقع بازداشت املاک پرداخت و افزود: در ۶ ماه نخست سال جاری ۲۰ هزار و ۵۲ بازداشت و ۱۴ هزار و ۸۴۱ رفع بازداشت به ترتیب با ۱۸ و ۲۰ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل در ادارات ثبت اسناد و املاک تابعه استان صورت گرفته است.

منبع:تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.