یک منبع امنیتی عالی رتبه صهیونیستی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در باریکه غزه به بن بست رسیده است.

منبع صهیونیستی: "اسرائیل" در غزه به بن بست رسیده است

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، این منبع صهیونیستی تصریح کرد که حتی اگر جنگ جدیدی بین حماس و رژیم صهیونیستی رخ دهد، دو طرف در نهایت پس از پایان جنگ همان مسائلی را بررسی و مورد مذاکره قرار خواهند داد که امروز مطرح است، از جمله مسئله برق، سوخت، افزایش مسافت مجاز برای ماهیگیری و بازگشایی گذرگاه های تجاری. وی گفت که جنگ هرگز نمی تواند تغییراتی اساسی را در عرصه سیاسی ایجاد کند.

وی همچنین به تصمیم روز گذشته آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در رابطه با کاهش مسافت مجازی برای ماهیگیری فلسطینیان در واکنش به گسترش دامنه تظاهرات بازگشت اشاره کرد و گفت که شماری از مقامات ارشد ارتش مخالف این تصمیم هستند و توضیح داده اند که دست یابی غزه به برق در طول روز به نفع این رژیم است و این مسئله می تواند تا حدود زیادی از مشکلات ساکنان این باریکه بکاهد.

پایگاه روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت بیان کرد که این منبع بلندپایه صهیونیستی عنوان کرده است که رژیم صهیونیستی بین رام الله و غزه سرگردان است و تلاش می کند اوضاع را آرام کند تا مانع از وقوع جنگی دیگر در باریکه غزه شود.

این منبع افزود که رژیم صهیونیستی در رابطه با اقدامات و تدابیری که باید در مورد غزه اتخاذ کند، به بن بست رسیده است، زیرا تظاهرات بزرگ بازگشت طی هفته های آینده نیز ادامه خواهد داشت مگر اینکه حماس به اهداف و خواسته های خود از این تظاهرات دست یابد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.