همدان- فرهاد فراهانی از تشکیل و آغاز به کار تشکل دانشجویی کارآفرین در این دانشگاه خبر داد.

آغاز به کار تشکل کارآفرینی دانشجویان علوم پزشکی همدان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرهاد فراهانی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان در آغاز سال تحصیلی پیش روی دانشگاه علوم پزشکی همدان و در جمع دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه  اظهار داشت: اکنون دانشجویان سازماندهی‌ شده‌تر از قبل رویکردی علمی و فکری به مسایل جامعه دارند و ضرورت دارد که مسوولان هم مطابق با این تغییر وتحول و رویکرد دانشجویان بیش از گذشته برای مدیریت شایسته دانشگاه تفکر و تصمیم‌گیری کنند و همسو با شرایط اقتصادی جدید برنامه‌ریزی ها را انجام دهند تا دانشگاه و دانشجویان با مشکلی مواجه نشوند.

این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره بر اینکه دانشجویان باید با بهره‌مندی از فرصت‌های پیشرو،  ظرفیت‌ های جدیدی برای توسعه جامعه فراهم کنند، گفت: در شرایط فعلی موقعیت قابل قبولی برای حرکت و توسعه در جامعه وجود دارد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: دانشجویان باید فضاهای کاری را جستار کنند و دانشگاه هم برای بررسی درخواست‌های سازمان‌دهی شده دانشجویان آمادگی کامل دارد و به آنان کمک می کند.

وی برگزاری مراسم خیر مقدم به دانشجویان دانشگاه را عامل مهمی در ایجاد انرژی مثبت عنوان و افزود:  چنین مراسمی برای آغاز دوران تحصیل پرشور بی شک موثر و مفید است.

فراهانی اظهار داشت: دانشجویان باید برای حرکت جامعه به سوی توسعه تخیل علمی و پزشکی خود را تقویت کنند  و در مسیر تحقق شغل آینده همسو سازند. رشته‌های علوم پزشکی بازار پر درآمدی دارد

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان جای یک تشکل کارآفرین و تشکل‌های دانشجویی نسل ۳ و ۴ را در بین تشکل‌های دانشجویی خالی دانست و گفت: فضاهای کاری زیادی در حوزه رشته‌های علوم پزشکی وجود دارد و بعد از تشکیل این تشکل باید ایده‌های کارآفرینان جمع آوری شود و ما نیز آماده سرمایه‌گذاری در تمام طرح‌های قابل اجرا هستم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.