مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی از ارائه خدمات تخصصی اعصاب و روان رایگان توسط خادم‌یاران سلامت رضوی به ۲۲ بیمار نیازمند منطقه گلشهر مشهد خبر داد.

ارائه خدمات تخصصی اعصاب و روان به بیماران منطقه گلشهرمشهد/آغاز دومین اردوی جهادی خادم‌یاران سلامت رضوی

به گزارش قدس آنلاین، ناصر سرگلزایی مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی بیان کرد: صبح امروز جمعی از خادم‌یاران سلامت رضوی از دارالشفاء امام(ع) به منطقه گلشهر مشهد اعزام شدند تا بیماران غربالگری شده نیازمند به خدمات تخصصی اعصاب و روان را معاینه کنند.
وی ادامه داد: این کاروان خودجوش خادم‌یاران سلامت رضوی شامل دو پزشک متخصص اورژانس و متخصص اعصاب و روان، پنج پرستار و تعدادی نیروی اجرایی بود که در مدت حدود پنج ساعت به ۳۰ بیمار خدمات پزشکی تخصصی ارائه کردند.
سرگلزایی گفت: در این اردوی جهادی تخصصی ۲۲ بیمار اعصاب و روان ویزیت شدند و اقدامات درمانی شش بیمار زخم بستر در منزل توسط پرستاران خادم‌یار سلامت رضوی انجام شد. تعدادی بیمار دیگر نیز توسط متخصصان مورد بررسی و معاینه قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه این برنامه با همکاری مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی و بخش درمان لشگر فاطمیون انجام شد، تصریح کرد: این ۲۲ بیمار در نخستین اردوی جهادی خادم‌یاران سلامت رضوی اعزامی از دارالشفاء امام(ع) در منطقه گلشهر مشهد شناسایی شده بودند و با توجه به نیاز به خدمات تخصصی اعصاب و روان مورد معاینه متخصص مربوطه قرار گرفتند.
مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه در نخستین اردوی جهادی گلشهر، ۵۰ بیمار نیازمند ویزیت و غربالگری شده بودند، افزود: در حال حاضر این بیماران محروم شناسایی شده در حال گذراندن مراحل درمانی تکمیلی خود مانند فیزیوتراپی در دارالشفاء امام(ع) هستند و یک بیمار نیاز به عمل جراحی نیز در بیمارستان بستری و جراحی شد.
وی بیان کرد: خادم‌یاران سلامت رضوی در این برنامه جهادی درصدد ارائه خدمات پزشکی کامل به این بیماران بسیار نیازمند غربالگری‌ شده هستند و مراحل تشخیصی و درمانی بیماران حاضر به طور مستمر پیگیری می‌شود.
گفتنی است، خادم‌یاران سلامت رضوی در پرتوی بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در مراکزی مانند دارالشفاء امام(ع)، پایگاه‌های اورژانس حرم مطهر رضوی و ... به خدمات‌رسانی افتخاری می‌پردازند.
منبع:  آستان نیوز
  پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.