البرز- ناصر چرخساز اظهار داشت: معاونت درمان و توانبخشی این جمعیت در شش ماه نخست سال ۹۷ به بیش از ۶۲ هزار نفر خدمات درمانی و دارویی ارائه کرد.

ارائه خدمات درمانی و دارویی هلال احمر البرز به ۶۲ هزار نفر

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان البرز، دکتر ناصر چرخساز مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان البرز اظهار کرد: این معاونت در بخشهای درمانگاه، توانبخشی و داروخانه به مراجعین خدمات ارائه می کند.

وی افزود: داروخانه این جمعیت در نیمه اول سال جاری به ۶۰ هزار و ۱۶۳ نفر در قالب نسخه های بیمه و آزاد خدمات ارائه کرد که شامل ۴۶ هزار ‌و ۱۳۰ نسخه بیمه و ۱۴هزار و ۳۳ نسخه  آزاد  می شود.

چرخساز با اشاره به فعالیت بخش مرکز توانبخشی گفت: در شش ماه نخست سال جاری در بخش  توانبخشی فیزیکی که شامل کار درمانی و فیزیو تراپی می باشد،   برای ۲۹۹ نفر در ۲۲۲۵ جلسه فیزیوتراپی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: همچنین برای ۵۶ نفر در ۱۴۱ جلسه کاردرمانی انجام شده است و در بخش گفتار درمانی نیز تعداد مراجعین ۱۳۰ نفر بوده که طی ۲۷۶ جلسه به این بخش مراجعه کرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان البرز در پایان گفت: در حوزه واکسیناسیون نیز طی این مدت ۱۵۱۱ تزریق واکسن مننژیت انجام شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.