گیلان -مرتضی سلیمی با اشاره به امدادرسانی بیش از چهار هزار نفر در سیل اخیر، گفت: ۶۰۰ نفر از خانواده‌ها به کمک امدادگران هلال احمر از مسیر سیلاب نجات پیدا کردند.

۶۰۰ نفر گرفتار در مسیر سیلاب نجات یافتند

به گزارش قدس آنلاین ، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات کشور در بازدید از مناطق سیل زده صومعه سرا گفت:بارندگیهایی که طی ۴۸ ساعت گذشته در استانهای شمالی شاهد بودیم با اعلام به موقع سازمان هواشناسی ،آمادگی بموقع در جمعیت هلال احمر و اعضای کارگروه مدیریت بحران ایجاد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون  ۴ هزار نفر از خدمات امداد و نجات بهره مند شدند افزود: ۶۰۰ نفر از خانواده ها توانستند به کمک هلال احمر از مسیر سیلاب نجات پیدا کنند.

سلیمی با بیان اینکه متاسفانه تاکنون ۲ نفر بر اثر ساعقه و ۳ نفر بر اثر سیلاب در استان مازندران جان خود را از دست دادند تصریح کرد: استان گیلان به جهت آمادگی خوبی که بر اساس اعلام های قبلی داشت هیچ تلفات انسانی نداشت که زحمات کلیه اعضای ستاد مدیریت بحران قابل تقدیر و تشکر است.

به گفته رییس سازمان امدادونجات کشور در این سیلاب ها کمترین خسارات را واحدهای مسکونی و بیشترین صدمات و آسیبها را زیرساختهایی نظیر، راه ، برق، آب و... دیده اند که امیدواریم بادرایت استاندار گیلان کلیه مشکلات در سریعترین زمان ممکن مرتفع شود.

منبع : ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.