گیلان- مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان از پیشرفت ۹۷ درصدی بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی لاهیجان خبر داد.

ساخت بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی لاهیجان رو به اتمام است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره کل راه و شهرسلزی گیلان ، یعقوب حیدری با اشاره به اینکه بیمارستان۹۶ تختخوابی شهرستان لنگرود در زمینی به مساحت ۴۵هزار و ۲۶۰ متر مربع با زیربنای ۱۲هزار و ۳۳۸ متر مربع در۳ طبقه روی کرسی و با ظرفیت کلی ۱۳۷ تخت، از سال ۸۹ آغاز شده است. درحال حاضر با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۵ درصد در حال تکمیل است.

وی افزود: در مصوب اولیه این پروژه ۹۶ تخت بوده که در طی دوران ساخت براساس نیاز شهرستان با ایجاد تغییرات در بخش های مختلف به ۱۳۷ تخت افزایش یافت و با بهره برداری از آن نیازهای تخصصی شهرستان را تا سالیان سال تامین خواهد کرد.

حیدری ادامه داد: همچنین بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی لاهیجان که در زمینی به مساحت ۱۸هزار و ۳۶۵ مترمربع و در چهار طبقه روی کرسی با ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی مراحل نهایی آن در حال اجراست ، دارای بخش هایی همچون اورژانس، بخش بستری مردان و زنان ، اتاق های عمل، جراحی عمومی، آزمایشگاه، مرکز رایانه عمومی ، رادیولوژی، نمازخانه ، ccu ، ICU ، LDR ، CSR ، دیالیز و... است.

وی اعتبار مورد نیاز برای اتمام پروژه های بیمارستان لنگرود و لاهیجان را علاوه بر اعتبار ابلاغی سال ۹۷ به ترتیب ۵۰هزار میلیون ریال و بیمارستان لاهیجان را ۲۰هزار میلیون ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.