همدان- سردار بخشعلی کامرانی صالح از ساماندهی شبگرد های استان برای افزایش ایمنی مردم و حفظ و ارتقای آن در استان خبر داد و گفت: پلیس با هماهنگی و همکاری مردم موفق به کاهش سرقت ها شده است.

ساماندهی شبگردها و سرایداران در راستای افزایش ایمنی مردم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: ۵ هزار نفر در قالب نگهبان، سرایدار و شبگرد محله توسط پلیس استان همدان ساماندهی شده‌اند.

وی ادامه داد: پلیس مردم را سرمایه اصلی خود در حفظ و ارتقای و افزایش احساس امنیت در جامعه می داند و برای رسیدن به این هدف تعامل خود را با مردم  همیشه افزایش داده است.

 فرمانده انتظامی استان همدان گفت: پلیس ارتباط نزدیکی با اقشار جامعه دارد و تشکیل شورای معتمدان و برگزاری نشست های هم اندیشی پلیس با آنان هم همسو با این هدف مهم است.

 این مقام انتظامی استان همدان افزود: پلیس معتقد است که هم افزایی توان با بهره مندی از ظرفیت مردم خواهد داشت و به این دلیل هم  همیشه برای خنثی سازی توطئه‌های دشمن از این توان بالقوه  استفاده کرده است و نیروی انتظامی را نیروی مردمی و برخاسته از آحاد جامعه می‌داند.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: این نیرو ها آموزش های لازم را فرا گرفته اند و با لباس فرم و مزین به آرم و نشان نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای پلیس در وظایفه محوله و جاری پلیس همکاری نزدیک دارند.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان همدان هم با تاکید بر اینکه پلیس اغماضی در برخورد با هنجار شکنان جامعه ندارد و با هر  مورد بی حجابی که مشاهده کرند به عنوان جرم علنی برخورد خواهد کرد، اظهار داشت: خودرو چهار دیواری و اختیاری نیست و در ملا عام است و خانواده ها باید به این  موضوع توجه داشته باشند  تا هنجار های جامعه اسلامی حفظ شود و موارد اخلاقی نادیده گرفته نشود.

 حجت السلام محمد صادق جوشقانی با تقدیر از همراهی و تعامل اصناف و معتمدان محله ها با پلیس استان گفت: حسینی بودن کار سختی است و همه باید برای رعایت موزاین اخلاقی در جامعه نیروی انتظامی را یاری دهند و تصور نکنند تامین عفاف و حجاب فقط وظیفه نیروی انتظامی  است.

 وی  اظهار داشت: تا توطئه‌های نوظهور که به زعم غریبان برای براندازی نظام در حال اجرا است در نطفه خفه شود. آنان خواب  براندازی نظام اسلامی ایران را نخواهند دید و این آرزو را با خود به گور می برند.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان همدان افزود: پلیس با فروش و عرضه مواد مخدر برخورد سریع و قاطعی دارد نمونه آن را هم می توان کشف ۴ تن مواد مخدر در ۶ ماه امسال و ۱۰۳ کیلوگرم دیگر در روز های اخیر  ذکر کرد.

وی بیان کرد: پلیس در کنار این برخورد آموزش و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی را هم در مدارس، دانشگاه ها و مساجد و در دستور کار قرار داده است همراه با آن هم خانواده ها باید هوشیار باشند و اجازه ندهند فرزندانشان به استفاده از مواد مخدری مانند گل که ۳۰۰ تا ۴۰۰ برابر خطرناک تر از مواد مخدر سنتی است روی بیاورند.

جوشقانی گفت: دشمن که به صراحت به جوانان و نوجوانان نمی‌گوید مواد مخدر مصرف کنند برای آنان از فواید نادرست این مواد اطلاع رسانی می کند و قشر آینده ساز جامعه را گرفتار این بلای شوم و خانمانسوز می کند پس ضرورت دارد تا خانواده ها با دقت با این مسایل برخورد کنند و به راحتی از کنار تغییرات رفتار فرزندان خود نگذرند تا جامعه ای سالم داشته باشیم.   در پایان این نشست از تنی چند از معتمدان تقدیر شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.