خلیل موحدی بدون رد یا تایید اخبار منتشر شده، گفت: به زودی نشستی را برگزار و به طور کامل در مورد پیامکهای ارسالی به نمایندگان مجلس صحبت خواهم کرد.

واکنش "عضو سابق شورای شهر مشهد" به اتهام "ارسال پیامک برای نمایندگان مجلس"

به گزارش قدس آنلاین، روز گذشته بود که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در خصوص منبع پیامک‌های ارسالی به نمایندگان مجلس اعلام کرد: "متولی اصلی پیامک‌های ارسالی به نمایندگان شناسایی نمی‌خواهد. این فرد آقای خلیل موحدی (عضو سابق شورای شهر مشهد) است. "

در این رابطه خلیل موحدی عضو سابق شورای شهر مشهد در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین بدون رد یا تایید اخبار منتشر شده، گفت: به زودی نشستی را برگزار  و به طور کامل در مورد پیامکهای ارسالی به نمایندگان مجلس صحبت خواهم کرد و در حال حاضر می توانید از مطلبی که در صفحه شخص ام منتشر کردم استفاده کنید.

این عضو سابق شورای شهر مشهد  در صفحه شخصی اش در اینستاگرام آورده است:جناب آقای نوروزیان معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی مصاحبه حضرتعالی را دوستان به اطلاع بنده رساندند گرچه مطالب شما آنقدر سبک طرح گردیده بود که مایه خجالت بنده گردید و ضرورتی به پاسخ  نمی ماند.

دربخش دیگری  از مطلب خلیل موحدی آمده است:"لیکن از حیث تنویر افکار عمومی بیان نکاتی چند خالی از لطف نیست. اولا در همین مصاحبه کوتاه شما چند تناقض روشن موج میزند که نشان دهنده دست خالی شما برای سرکوب و مقابله با روشنگری انقلابیون است و عملکرد ناکارآمد دولت تدبیر شما را مجبور به حاشیه سازی به جای پاسخگویی نموده است. همانطور که اشاره کردید از امامین انقلاب آموخته ایم نه اهل تهدید باشیم و نه توهین بلکه اهل تکلیفیم. وانگهی ارسال پیامک های روشنگری به نمایندگان بی سوادی که بعضا با لیست انگلیسی به خانه ملت راه یافته اند و بار سنگین خیانت برجام بیست دقیقه ای شان امروز کمر ملت مظلوم را خم کرده از افتخارات ماست و چیز پوشیده ای نبوده که شما کشف کنید و اگر مدام در مصاحبه هایتان صحبت از بازداشت می کنید تا جو ارعاب و سکوت در مقابل منکرات ایجاد کنید، سخت در اشتباه اید. و ما آماده مناظره در حضور نخبگان هستیم تا همگان بدانند آمران به معروف بیسواد و بی اطلاع اند یا نمایندگانی که از ترس رو شدن خیانت حاضر به رای علنی نمی شوند."

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.