معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان گفت:نمایشگاه دستاوردهای حوزه خراسان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

نمایشگاه دستاوردهای حوزه علمیه خراسان برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین ،حجت‌الاسلام حسین کندری صبح دوشنبه در جلسه هم‌اندیشی نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی اظهار کرد:حوزه علمیه خراسان در بحث تحول، حرکت‌های گسترده‌ای طی دو سال اخیر انجام داده که به دلیل حجم بالا و زمانی که در اختیار داشته ممکن است در نگاه اول، غیر ممکن به نظر برسد.

وی افزود: فعالیت‌های تحولی حوزه علمیه خراسان باید به دیگران نیز اطلاع‌رسانی شود.تقاضا از حوزه علمیه خراسان، پاسخگویی به نیازهای مختلف جامعه، نظام و حوزه های علمیه بوده و ما نمی توانیم  نسبت به وظیفه پایه‌ای خود بی‌تفاوت باشیم.

معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان تصریح کرد: انتظار این است که نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته متفاوت باشد، زیرا سال گذشته بیشتر بحث برنامه‌ریزی فعالیت‌های تحولی انجام شده و امسال این برنامه‌ها به نتیجه رسیده و محصولاتی توسط هیئت‌ها، قرارگاه‌ها، مرکز رشد، فناوری اطلاعات و دیگر بخش‌ها ارائه شده است.

کندری تاکید کرد:مسئولیت اجرایی امسال نمایشگاه به دانشگاه آزاد اسلامی واگذار شده و برای آن‌ها محصولات نرم‌افزاری بیشتر از محصولات دیگر اهمیت داشته و از بخش‌های مختلف برگزارکننده نمایشگاه در این زمینه خاص انتظار بیشتری دارند.

وی افزود: انتظارمدیریت حوزه علمیه خراسان هم این است که فعالیت‌های بخش‌های مختلف به‌صورت کامل ارائه شود. تعریف حوزه علمیه به‌وسیله محصولاتی که در این نمایشگاه مشاهده می‌شود، در ذهن مخاطب شکل می‌گیرد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان تصریح کرد: نمایشگاه دیگری که از طرف مدیریت حوزه علمیه خراسان به معاونت پژوهش واگذار شده، برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای تحولی این حوزه در دو سال اخیر است که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.