اخبار منتشر شده از شرکت ال‌جی جزئیات جدیدی از پنج دوربین گوشی V۴۰ ThinQ فاش کردند.

الجی V۴۰ ThinQ با پنج دوربین روانه بازار خواهد شد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، گوشی جدید ال‌جی، V۴۰ ThinQ بر اساس انتظارات روز پنجشنبه به صورت رسمی معرفی خواهد شد. این گوشی قرار است با پنج دوربین روانه بازار شود؛ سه دوربین در پشت دستگاه و دو دوربین در جلوی دستگاه. ال‌جیهمیشه گوشی‌های سری V خود را برای کسانی طراحی می‌کند و توسعه می‌دهد که علاقه دارند تجربه عکاسی را با دوربین گوشی‌های هوشمند خود داشته باشند و تصاویر به یاد ماندنی بگیرند. شب یکشنبه، ایوان بلاس، یکی از فعالان در حوزه فناوری که از گوشی‌ها اطلاعاتی را فاش می‌کند، در صفحه توئیتر خود تصاویری منتشر کرده است که کیفیت تصاویر گرفته شده توسط دوربین‌های مختلف V۴۰ ThinQ را نمایش می‌دهند.

در پشت دستگاه سه دوربین در نظر گرفته شده است که به صورت افقی کنار هم قرار گرفته‌اند. بر اساس شایعات اخیر، دوربینی که در سمت راست قرار گرفته، سنسور ۱۶ مگاپیکسلی دارد که تصاویر استاندارد می‌گیرد. دوربین وسطی آن سنسور ۱۲ مگاپیکسلی است و تصاویر سوپر واید ثبت می‌کند و سمت چپ این چند دوربین یک سنسور ۸ مگاپیکسلی قرار دارد که لنز تله‌فوتو دارد که برای ثبت تصاویر از راه دور مناسب است. در جلوی دستگاه، انتظار می‌رود یک سنسور ۸ مگاپیکسلی برای سلفی‌های استاندارد و یک دوربین هم برای ثبت تصاویر سوپرواید در نظر گرفته شود.

V۴۰ ThinQ احتمال دارد با بریدگی بالای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی تولید شود. همچنین احتمال دارد رزولوشن این صفحه نمایش +QHD یعنی ۱۴۴۰x۳۱۲۰ باشد. گفته می‌شود نسبت تصویر صفحه نمایش محصول جدید ال‌جی ۱۹.۵:۹ باشد. این گوشی به عنوان یک پرچمدار معرفی خواهد شد در نتیجه Snapdragon ۸۴۵ برای صدور فرمان در این گوشی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و این چیپست پردازنده با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی به ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت همراه خواهد بود. شایعات همچنین خبر از یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روی این گوشی می‌دهند که به آن قدرت می‌دهد.

اگر به گوشی‌های ال‌جی علاقه دارید، باید در تقویم خود تاریخ ۴ اکتبر را علامت زده باشید. تصمیم ال‌جی برای معرفی رسمی گوشی جدید خود باعث شده است که گوگل معرفی دو گوشی سری Pixel ۳ خود را به عقب بیندازد و در تاریخ ۹ اکتبر آن‌ها را معرفی کند. این در حالی است که کمپانی گوگل مدل‌های Pixel و Pixel ۲ را به ترتیب در تاریخ‌های ۴ اکتبر ۲۰۱۶ و ۴ اکتبر ۲۰۱۷ معرفی کرده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.