گیلان- ۶ نفر از بین ۱۷ گزینه مطرح جهت تصدی پست شهرداری رشت انتخاب و معرفی شدند.

۶ نفر برای تصدی پست شهرداری رشت معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین ، پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای شهر رشت برای بررسی نامزدهای تصدی پست شهردار رشت عصر امروز در ساختمان شورای شهر رشت برگزار شد و در نتیجه با رأی اعضای شورا ۶ نفر از بین ۱۷ گزینه انتخاب و معرفی شدند.

در این جلسه اسامی نامزدهای تصدی پست شهردار رشت به ترتیب قرائت شد که بر این اساس حامد عبداللهی، مسعود کاظمی، حسین طاهری پور،‌ رحیم شوقی، سینا مقدادی، جواد تن‌زاده، رضا ساغری، موسی ناصح، عبدالرضا قاسمیان، علی مبصر، محمد پورناصرانی، مسعود موسوی، ‌مهدی علیرضایی، حسن آقاجانی و روهام قلیچی،‌ بهزاد نیک فهم و فاطمه مقیمی به‌عنوان ۱۷ گزینه‌ نهایی جهت تصدی شهرداری رشت معرفی شدند.

در ادامه و با اعلام رئیس شورای شهر گزینه‌های اعلام شده به رأی گذاشته شد و در نهایت پنج نفر برای تصدی پست شهردار رشت به عنوان نامزدهای نهایی معرفی شدند که بر این اساس مسعود موسوی با ۱۰ رأی،‌ حامد عبداللهی ۹ رأی،‌ رضا ساغری ۸  رأی،‌ علی مبصر ۸ رأی،‌ سینا مقدادی ۷ رأی و بهزاد نیک فهم با ۶ رأی برگزیده و معرفی شدند.

رئیس شورای شهر رشت  روز بررسی رزومه‌ها و کارنامه این نامزدها را نیز در صحن شورا به رأی گذاشت که در نهایت مقرر شد جلسه بررسی رزومه کاری این افراد فردا سه‌شنبه ۱۷ مهر ساعت ۱۸ الی ۲۰  و به صورت غیرعلنی در صحن شورا و با حضور اعضای شورا به بحث و بررسی گذاشته شود.

سید امیرحسین علوی با بیان اینکه نامزدهای مطرح شده ۲۴ الی ۴۸ ساعت برای ارائه رزومه کاری خود به صحن شورا وقت دارند بیان داشت:‌ جلسه انتخاب شهردار رشت نیز طبق رأی اعضای حاضر در جلسه امروز به روز چهارشنبه ۱۸ ساعت ۱۰ موکول شد.

سه نفر از نامزدهای تصدی پست شهرداری از جمله رضا رسولی در ابتدای جلسه امروز انصراف خود را اعلام کرد.

همچنین پیشنهاد بهراد ذکری از اعضای شورای شهر رشت برای افزایش تعداد نامزدهای نهایی از پنج نفر به هفت نفر در صحن شورا به رأی گذاشته شد که به تصویب نرسید.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.