برنامه های کمیسیون ورزش و محیط زیست کمیته ملی المپیک در هفته تربیت بدنی از سوی رئیس این کمیسیون تشریح شد.

تشریح برنامه های کمیسیون ورزش و محیط زیست کمیته ملی المپیک

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مهرافزا منوچهری رئیس کمیسیون آموزش و محیط زیست پیش از ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری مربوط به برنامه های هفته محیط زیست در جمع خبرنگاران گفت: در کلیه رویدادهای ورزشی مسائل زیست محیطی بسیار مورد اهمیت قرار می گیرد. در همین المپیک جوانان در آرژانتین نیز همین حالا به این موضوع به صورت جدی پرداخته می شود.

وی افزود: هر کس به نوبه خود باید به فکر محیط زیست باشد و این کمیسیون هم فعالیت هایی را باید ارائه کند که ورزشکاران در محیط سلامت ورزش کنند چرا که آنها۲۰ برابر بیشتر از مردم عادی تنفس می کنند و به عنوان الگوهای بسیار موثر در هر جامعه ای مطرح هستند و خود می توانند سفیرانی باشند که به عنوان الگو مطرح شوند.

منوچهری ادامه داد: روز چهارشنبه چندین قسمت در جشنواره پیش بینی کرده ایم و از تعدای سمن و فدراسیون هایی که فعالیت های زیست محیطی گسترده انجام داده اند تقدیر می‌کنیم. ۹ کارگاه آموزشی مشترک نیز بین محیط زیست و ورزش برگزار می کنیم.

رئیس کمیسیون ورزش و محیط زیست کمیته المپیک ادامه داد: همچنین از حدود ۳۰۰ دانش آموز دختر و پسر دعوت کرده ایم که فدراسیون های شمشیربازی، تنیس، تنیس خاکی، بدمینتون و چند فدراسیون دیگر با مربیان و بازیکنان فعالیت های آموزشی خواهند داشت. همچنین فعالیت های آموزشی محیط زیست توسط نهادهای مختلف از جمله شهرداری برگزار می شود.

منوجهری تصریح کرد: یکی از کارهایی که ما می کنیم کاشت درخت توسط چهار المپین و قهرمانان ورزشی ماست که البته هنوز مشخص نیست. برگزاری کارگاه ها نیز برای این عزیزان به عنوان سفیران محیط زیست می تواند بسیار مفید باشد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.