سرپرست فرمانداری بردسکن گف: معاون عمران روستایی بنیادمسکن کشور در سفرش به بردسکن با اختصاص دومیلیارد تومان برای اجرای طرح های توسعه روستایی این شهرستان موافقت کرد.

موافقت معاون بنیادمسکن کشور با اختصاص دومیلیارد تومان اعتبار برای طرح های توسعه روستایی

به گزارش قدس آنلاین، دکتر ابراهیم قاسم پور  گفت:  در جلسه ای که با حضور مهندس شاملو معاون  عمران روستایی  بنیاد مسکن کشور، دکتر بنیادی  نماینده مردم بردسکن  و مدیرکل بنیادمسکن استان  در محل  فرمانداری برگزار شد  پس از ارائه  درخواست های شهرستان  در حوزه  اجرای طرح های  هادی ، مباحث  گردشگری و  بازنگری  طرح های هادی   وی با  تخصیص یک میلیارد تومان قیر برای آسفالت روستاهایی که  عملیات جدول گذاری، زیرسازی و بازگشایی آن انجام شده است  موافقت کرد و گفت:  روستاهایی که طرح هادی آنها اجرا شده است ولی به دلیل کمبود اعتبارات  متوقف شده است  ۳۰۰ میلیون تومان نیز از محل منابع ملی به صورت ۱۰۰ درصد  به شهرستان  بردسکن اختصاص خواهیم داد.

سرپرست فرمانداری بردسکن  گفت: ۱۸ روستای شهرستان  دوره ۱۰ ساله  طرح  هادی آنها به اتمام رسیده است  و  ۷ روستای شهرستان شرایط اجرای طرح هادی را دارند و ۴ روستای فیروزآباد،   قوژدآباد،   زمان آباد و زنگینه به دلیل کمبود اعتبارات پروژه هادی آنها نیمه تمام رها شده است و  روستاهای جلال آباد، خرم آباد و هدک تاکنون طرح هادی آنها اجرا نشده است  که دراین رابطه تصمیمات لازم  اتخاذ شد  . قاسم پور عنوان کرد: یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید توجه به روستاها و افزایش میزان ماندگاری روستاییان است که خوشبختانه طی دوماه اخیر بیش از ۵ میلیارد تومان  تسهیلات توسعه اشتغال روستایی به روستاییان و عشایر  پرداخت شده است.   وی با اشاره به اینکه  روستاهای خور و خانقاه  در منطقه کوهپایه این شهرستان قرار دارند گفت: به محض وقوع سیل در روستاهای بالا دست  شاهد  سیل های پرخطر دراین روستاها هستیم که می طلبد برای جلوگیری از  هر گونه آسیب طرح احداث دیوار ساحلی  در دستور کار بنیاد مسکن قرار بگیرد.   قاسم پور یکی دیگر از درخواست ها را  واگذاری   اراضی ملی که در سال های قبل برای اجرای پروژه مسکن مهر  در شهر انابد به بنیاد مسکن واگذار شده است  خواستار این شد که این اراضی  برای ساخت مسکن محرومین به بنیاد برکت، آستان قدس رضوی و کمیته امداد  واگذار شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.