معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بیش از ۳ هزار معلم تربیت بدنی و ۶۰۰ مراقب سلامت در درسطح مدارس استان خدمت می‌کنند.

فعالیت ۳ هزار معلم تربیت بدنی و ۶۰۰ مراقب سلامت در مدارس استان خراسان رضوی

 به گزارش  قدس آنلاین، صفدرسلطانی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی در حاشیه گردهمایی معاونان پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استان خراسان رضوی در مشهد، افزود: در این گردهمایی در قالب نشست‌های تخصصی رئوس کار سال تحصیلی جاری در حوزه ورزش وسلامت دانش آموزی پیگیری و نقطه نظرات عنوان شده بررسی و راهکارهای بهبود وضعیت ورزش دانش اموزی بررسی و تقویت شد.

وی ادامه داد: با توجه به سبک زندگی حال حاضر دانش آموزان و جامعه نیاز است که تربیت بدنی و سلامت بعنوان یک مقوله جدی نگریسته شود و ما نیز سعی می‌کنیم با اجرا و فعالیت ورزشی درون مدرسه، برون مدرسه‌ای و فوق برنامه در زمینه ارتقای سطح سلامت آن‌ها از طریق ورزش گام‌های مثبتی برداریم.

سلطانی گفت: به همین منظور قبل از شروع سال تحصیلی تحت عنوان آماده سازی برای مهرماه وسایل و تجهیزات ورزشی و بهداشتی تحت عنوان "کاروان سلامت، نشاط و پویایی" به ۴۷ منطقه، ناحیه و شهرستان‌های استان اعزام شد که بیش از ۱۲ میلیارد ریال ارزش مبلغ آن‌ها بود.

وی بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۳ هزار معلم تربیت بدنی و ۶۰۰ مراقب سلامت در درسطح مدارس استان خدمت می‌کنند که وظیفه سلامت و تندرستی دانش آموزان را در این حوزه بر عهده دارند.

در پایان این مراسم از معاونان و کارشناسان نمونه مدارس استان تجلیل شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران
 
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.