شهردار مشهدمقدس گفت: امواج آنتن‌های BTS تلفن همراه در مشهد در حد استاندارد است و شهروندان نباید از این بابت نگرانی داشته باشند.

امواج آنتن‌های BTS تلفن همراه در مشهد در حد استاندارد است

به گزارش قدس آنلاین ، قاسم تقی‌زاده خامسی ظهر امروز در حاشیه مراسم رونمایی از تجهیزات پایش آلاینده‌های زیست محیطی اظهار داشت: تجهیزات پیشرفته زیست محیطی در این مراسم مورد رونمایی قرار گرفت که قرار است زمینه بهره برداری عملی از آنها در سراسر شهر مشهد به زودی فراهم شود.

شهردار مشهدمقدس گفت: یکی از قابلیت‌های تجهیزات جدید این است که می‌تواند آلاینده‌ها را به صورت آنلاین اعلام کند و از سوی دیگر پایش و سنجش آلاینده‌های صوتی و ذرات معلق هوا و همچنین دی اکسید کربن نیز از طریق این دستگاه‌ها صورت می‌گیرد.

تقی زاده خامسی با اشاره به اینکه اطلاعات جمع آوری شده از طریق این دستگاه‌ها به صورت آنلاین در اختیار شهروندان کلانشهر مشهد نیز قرار می‌گیرد افزود: همچنین با بهره‌گیری از دستگاه سنجش اشعه UV شهروندان به‌صورت آنلاین از میزان این اشعه نیز آگاه می‌شوند و بالا و یا پائین بودن میزان آن را مطلع می‌شوند.

وی گفت: همچنین براساس سنجش‌های صورت گرفته باید اعلام کنیم که امواج آنتن‌های BTS تلفن همراه در مشهد در حد استاندارد است و شهروندان نباید از این بابت نگرانی داشته باشند.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.