عضو سابق شورای شهر مشهد گفت: پیامک به نمایندگان مجلس شورای اسلامی خلاف نیست و هیچ تهدید و توهینی در پیامک‌ها نداشتیم.

پیامک به نمایندگان مجلس خلاف نیست

 

به گزارش قدس آنلاین ، خلیل موحدی ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در حسینیه قرآن و عترت اظهار داشت: متاسفانه امروز شاهد آن هستیم که رسانه و نقش خبررسانی از وظیفه اصلی که رساندن حقایق و صدای توده‌های مردمی بوده خارج شده و نگارش‌های حزبی و جناحی دارد.

وی افزود: حسینیه قرآن و عترت فعالیت‌های مختلف جهادی را در روستاها دارد، مجموعه‌ای که مورد هجمه‌های بی‌رحمانه قرار گرفته است؛ در سال گذشته ستاد اربعین حسینی این مجموعه به عنوان واحد نمونه معرفی شد و واحد کرامت این حسینیه از 70 کودک یتیم حمایت می‌کند و واحد رسانه آن اطلاع‌رسانی صادقانه دارد. یکی دیگر از نقش‌های این حسینیه نقش بصیرتی بوده و اگر خطایی صورت بگیرد با رعایت موازین شرعی و قانونی روشن‌گری لازم را دارد و مردم را در برابر متخلفان قرار می‌دهد تا مطالبه‌گری داشته باشند.

عضو سابق شورای شهر مشهد با رد اظهارات مطرح شده و متهم‌کردن حسینیه قرآن و عترت در جو کنونی در زمینه پیامک‌های ارسالی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: محمدرحیم نوروزیان معاون استاندار خراسان رضوی این حسینیه و شخص خلیل موحد را متهم به نقش در اتفاقات اخیر کرد و حتی درخواست مناظره با وی را داشتم که قبول نکرد.

موحدی تصریح کرد: ما مقید به رعایت اخلاق و صداقت هستیم و جریان انقلابی را با قدرت ادامه می‌دهیم و پیامک زدن هم نه تنها خلاف نیست، بلکه یکی از راه‌های امر به معروف و نهی از منکر بوده و بسیار خوشحالیم که مردم کف جامعه با پیامک خود نمایندگان مجلس را آگاه کردند.

وی تاکید کرد: عقب‌نشینی فرماندار مشهد هم پس از مصاحبه‌ای که با یک روزنامه داشت، نشان از عدم اقتدار بوده و ضعف برخی از مسئولان را نشان می‌دهد که پای حرف خود نیستند.

مسئول هیئت امنای حسینیه قرآن و عترت مشهد با بیان اینکه روند شرم‌آور پرونده‌های اتهام‌آور اعضای فعلی شورای شهر مشهد خجالت‌آور است، خاطرنشان کرد: سئوالم از نوروزیان این است که نتیجه این پرونده‌ها چه شد؟ با چه رویی پس از آن افتضاح دوباره روی صندلی شورا نشسته‌اند؟. اگر معاون استاندار خراسان‌رضوی نسبت به اتهامات وارده به بنده و حسینیه قرآن و عترت سند و مدرک معتبری ارائه نکند از طریق مراجع قضایی حق و حقوق خود را پیگیری می‌کنم.

موحدی در پاسخ به سئوالی در رابطه متن و محتوای پیامک‌های ارسال‌شده به نمایندگان مجلس، گفت: ما از طریق پیامک که نظر جمعی کارشناسان بوده آگاهی‌رسانی، شفاف‌سازی و روشن‌گری لازم را داشتیم و هیچگونه توهین و تهدیدی هم نداشته‌ایم؛ 500 تا 600 نفری که در این حسینیه هستند از عامه مردم تا نخبگان و متخصصان دانشگاهی هستند و پیامک‌های ارسالی شخصی و سلیقه‌ای نبوده است.

وی افزود:  نوروزیان با روش‌های روز و نوین آشنا نیست و نماینده‌ای هم که بخواهد با 4 پیامک تهدید شود جایش در مجلس نیست و باید بهارستان را ترک کند؛ اتهام بی‌سوادی نیز به هیچ‌یک از نمایندگان مجلس نزده‌ام.

عضو سابق شورای شهر مشهد با اشاره به اینکه بنده به عنوان یک عضو جامعه حق اعتراض را به عنوان یک شهروند دارم، بیان کرد: سلامت نظام نباید با کوتاهی و خطای مسئولان زیر‌سئوال برود.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.