مدیر درمان اداره کل تأمین اجتماعی خراسان رضوی جزئیات طرح حذف دفترچه‌های درمانی تأمین اجتماعی را تشریح کرد.

جزئیات حذف دفترچه تأمین اجتماعی در خراسان رضوی

دکتر داستانی در گفت وگو با خبرنگارما گفت: از آنجا که اجرای این طرح کشوری است؛ بنابراین در روزهای آینده رونمایی از این طرح همزمان با ۹ استان کشور در خراسان رضوی نیز کلید می‌خورد.

وی با اشاره به آغاز طرح حذف دفترچه درمانی در مراکز درمانی وابسته به تأمین اجتماعی از یک سال و نیم گذشته افزود: اما در این مرحله طرح حذف دفترچه درمانی در سایر مراکز درمانی و مطب‌های پزشکان نیز کلید خواهد خورد.

مدیر درمان اداره کل تأمین اجتماعی خراسان رضوی با بیان اینکه در قالب این طرح، بیمه شدگان تأمین اجتماعی تنها با ارائه کارت ملی توسط پزشکان ویزیت خواهند شد، افزود: با اجرای این طرح خدمات مرتبط با ویزیت پزشکان شامل تحویل دارو در داروخانه‌ها و انجام امور پاراکلینیکی، آزمایشگاه و رادیولوژی نیز با شماره ملی ارائه می‌شود.

حمید داستانی با اشاره به آغاز این طرح از مطب پزشکان و سایر مراکز درمانی و تشخیصی متقاضی اظهار داشت: دوره آموزشی این طرح نیز در روزهای آینده برای پزشکان، داروخانه داران و سایر مراکز تشخیصی و درمانی متقاضی آغاز خواهد شد.

به گفته وی این طرح گام به گام اما تا آخر امسال در ۴۰۰۰ مرکز طرف قرارداد بیمه تأمین اجتماعی در خراسان رضوی عملیاتی خواهد شد.

مدیر درمان اداره کل تأمین اجتماعی خراسان رضوی در پایان از حذف دفترچه درمانی تمام بیمه شدگان تأمین اجتماعی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: این طرح شامل حال همه افراد تحت پوشش خواهد شد.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.