همدان- به مناسبت هفته نیروی انتظامی ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با حضور در ساختمان یگان حفاظت از سرهنگ چراغی و 3 نفر دیگر از عوامل یگان تقدیر به عمل آورد.

تقدیر از عوامل یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، حسن ربانی ارشد، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان در دیدار با سرهنگ چراغی فرمانده یگان حفاظت از اراضی استان همدان  از اقدامات و عملکرد فرمانده یگان حفاظت در زمینه رفع و پیشگیری از تصرفات اراضی در استان تقدیر و تشکر نمود.

وی ضمن قدر دانی از همکاری و پیگیری های صورت گرفته توسط این یگان  در شناسایی متصرفین و تشکیل پرونده حقوقی و پیگیری جهت صدور حکم برای مجازات متصرفان و متجاوزین به اراضی دولتی ،  اظهار داشت: با اقدامات پیشگیرانه و تهیه نقشه های utm به گونه ای عمل شود تا دست اندازی به اراضی صورت نگیرد.

مهندس ربانی ارشد با قدردانی از همکاری بین بخشی راه و شهرسازی افزود: با تدوین برنامه‌های راهبردی و جامع و همراهی بخش‌های یگان، حراست، املاک و حقوقی و توسعه منابع و مدیریت توانستیم به اهداف خود دست یابیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش‌های بیش از پیش تیم یگان حفاظت و همکاری هم استانیهای عزیز با اطلاع رسانی این عزیزان با شماره تلفن 38261140 از هرگونه دست درازی سودجویان به منابع اراضی دولتی که متعلق به خودشان و آیندگان است جلوگیری بعمل آید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.