همدان- سردار بخشعلی کامرانی صالح در دیدار و تجدید بیعت با نماینده ولی فقیه در استان همدان از برقراری ۴۹۵ هزار تماس مردمی با پلیس ۱۱۰ در سال جاری خبر داد.

برقراری ۴۹۵ هزار تماس با پلیس همدان برای بهره‌مندی از خدمات مشاوره‌ای و پلیسی

 به گزارش قدس آنلاین، سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان در دیدار و تجدید بیعت با نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: برقراری تعداد ۴۹۵ هزار تماس مردمی با پلیس ۱۱۰ برای  بهره مندی از خدمات مشاوره ای و خدمات پلیسی بوده است.

سردار کامرانی صالح با بیان اینکه برنامه های هفته نیروی انتظامی استان همدان هم در قالب ۱۱۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و آموزشی از ۱۳ تا ۱۹ مهر ادامه دارد گفت: در این هفته یادواره ۳۲۷شهید نیروی انتظامی استان برگزار می شود و مرکز ساخت پلاک راهور همدان هم برای برای کاهش زمان خدمت به مردم کار خود را آغاز کرده است.

وی اظهار کرد: برای افزایش تعامل و ارتباط بیشتر با مردم نشست با معتمدان شورای پلیس را برگزار کردیم و  از فعالان ترافیکی هم در روزهای اخیر تقدیر شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان با تاکید بر اینکه جرایم فضای مجازی امسال هم در مقایسه با سال قبل ۸۷ درصد کشف  شده است، گفت: در سال جاری مردم  همدان  یک هزار بار با سامانه ۱۹۷  پلیس تماس گرفتند.

وی داشت: برای دفاع از آرمان های انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری نیروی انتظامی همیشه آماده و جان برکف در همه صحنه ها حاضر است و اجازه بر هم زدن امنیت و آرامش استان را طبق قانون به هیچ فردی نخواهد داد.

همچنین با حضور نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه همدان در پایان این مراسم با حضور پدر شهید ابراهیم زارعی از تمبر یادبود و کتاب زندگینامه شهید امسال نیروی انتظامی استان همدان پرده برداری شد. نیروی انتظامی استان همدان ۳۲۷ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.