یک فرهنگی بازنشسته به حوزه منابع طبیعی بردسکن یک ساعت آب از مالکیت آب دهانه درونه را به حوزه منابع طبیعی این شهرستان وقف کرد.

وقف یک ساعت آب توسط یک فرهنگی بازنشسته به حوزه منابع طبیعی بردسکن

 

به گزارش قدس آنلاین، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بردسکن  گفت:  حاج سید حسن  علوی معروف به نور علوی از فرهنگیان بازنشسته  شهرستان بردسکن یک ساعت آب  از مالکیت آب دهانه درونه را  به حوزه منابع طبیعی این شهرستان  وقف کرد.

مهندس مجید هزاره گفت:   این حرکت بسیار ارزشمند و ماندگار  با هدف  آبیاری پارک جنگلی درونه  انجام شد که در تاریخ منابع طبیعی استان خراسان رضوی بی سابقه است و این مهم برای اولین بار در کشور بوده است. وی عنوان کرد: پارک جنگلی درونه 13 هکتار وسعت دارد که  امکانات رفاهی و خدماتی از قبیل آلاچیق ، شبکه آبرسانی  ، مخزن ، احداث سکو  و زیباسازی آن  طبق نقشه طراحی شده  و اجرا شده است که  در هفته منابع طبیعی امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. وی گفت: با توجه به خشکسالی های 18 ساله  با تامین 2 ساعت آب  از طریق  آب دهانه درونه  که یک ساعت آن  فرهنگی بازنشسته  حاج سید حسن علوی معروف به نور علوی  به این مهم وقف شد  و با خرید یک ساعت دیگر  مشکل کم  آبی  درختان کاشته شده پارک جنگلی درونه مرتفع شد. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.