۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱
کد خبر: 624108

رییس کمیته فنی و توسعه فوتبال ساحلی و فوتسال می گوید مشکلات قیمت ارز باعث تعطیل شدن و صدمه به فوتبال نخواهد شد.

ترابیان: تفریح مردم فقط فوتبال است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، عباس ترابیان در این باره گفت: خیلی مهم است که در این شرایط تصمیم گیری درست انجام شود. باید مسائل مختلف را قیمت گذاری کنی و بستگی به اهمیت آن هزینه شود. در فقر مطلق هم یک خانواده باید سرپا باشد و به امور مهم آن رسیدگی شود. هرچیزی جایگاه خود را دارد که بر حسب اهمیت آن باید مدیریت شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا منطقی است که تمام درآمدهای فدراسیون  برای تیم ملی بزرگسالان صرف شود هم گفت:  من نمی خواهم در مورد تیم ملی و سرمربی آن صحبت کنم. قضاوت با مردم است و مطمئنا کسانی که چشم بصیرت دارند همه چیز را می بینند.  

رییس کمیته فنی فوتبال ساحلی و فوتسال در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی روی اردوهای این ۲ رشته ورزشی تاثیرگذاشته است یا نه هم گفت: بله صد در صد تاثیرگذار بوده است.  دو مسابقه دوستانه با برزیل داشتیم که هر دو لغو شد.

ترابیان در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع می تواند به فوتبال هم آسیب بزند یا نه هم گفت: خیر من تصورم این است باید مدیریت شود و حیات فوتبال حتما حفظ می شود.  کشور ما تفریحی ندارد و تفریح مردم فقط فوتبال است.  مسئولان کشور به این مهم رسیدگی می کنند و مشکلی برای فوتبال پیش نمی آید.  سالیان سال استقلال و پرسپولیس قرار است خصوصی شوند و این که این اتفاق نمی افتد نشان از اهمیت آن برای دولت دارد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.