رشت- با آغاز فصل صید ماهیان استخوانی ، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان توزیع سوخت را به پره های ماهیگیری و شناورهای صیادی آغاز کرد .

تحویل سوخت به پره های ماهیگیری و شناورهای صیادی استان آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان باصدور مجوز صید ماهی از سوی اداره شیلات استان گیلان صاحبان پره های ماهیگیری و شناورهای صیادی می توانند پس از تائید سازمان متولی نسبت به تهیه سهمیه سوخت خود از مجاری عرضه و فروشندگیهای مجاز اقدام نمایند .

فصل صید ماهیان استخوانی از ۱۵ مهر ماه ۹۷ آغاز و تا ۲۵  فروردین ماه ۹۸ ادامه خواهد داشت و لازم است که صیادان برای دریافت سوخت مورد نیاز خود ابتدا با ثبت نام در سایت تجارت آسان به آدرس (https://tejaratasan.niopdc.ir/ ) و با اخذ تاییدیه از اداره شیلات در شهرستان مربوطه حواله صادره را ازمجاری عرضه و فروشندگی های مجاز شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان دریافت کنند .

گفتنی است درسال گذشته ( از مهر ماه ۹۶ لغایت فروردین ماه ۹۷ ) تعداد ۵۳ واحد پره و شناور صیادی در استان گیلان فعال بوده است.

در مدت مذکور مجموعاً  دو میلیون و ۱۳۴ هزار و ۶۷۳  لیتر سوخت برای مصارف صیادی و ماهیگیری اعم از ( حمل و نقل ، صیادی و حرارتی کومه ها ) اختصاص داده شد .

 پیش‌بینی‌های لازم به منظور سوخت‌رسانی به پره‌ های ماهیگیری و شناورهای  صیادی در سال جاری توسط مسئولین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در نواحی ( مرکزی رشت ، لاهیجان ، رودسر ، تالش ، انزلی وآستارا) صورت گرفته و ذخیره سازی کافی انجام شده است .

انتهای پیام.//

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.