"زیاد النخاله"طی پیامی درگذشت مادر «عماد مغنیه» فرمانده فقید حزب‌الله را به دبیرکل این جنبش تسلیت گفت.

پیام تسلیت دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین به مناسبت درگذشت مادر شهید "عماد مغنیه"

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، در پی درگذشت «آمنه سلامه» مادر شهید «عماد مغنیه» از فرماندهان برجسته حزب الله، «زیاد النخاله» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین پیامی تسلیتی برای «سید حسن نصرالله »دبیرکل حزب‌الله فرستاد.

بر اساس گزارش «العهد»، در این پیام، النخاله از طرف خودش، اعضای جهاد اسلامی و اسرا و شهدای فلسطین درگذشت اُم عماد معروف به «اُم المقاومه و اُم الشهدا» را تسلیت گفته و افزوده است وی اسوه‌ای مقاوم و صبور برای تمام مادران و در رأس آنها مادر مجاهدان برای مقابله با «اسرائیل» بود.

دبیرکل جهاد اسلامی ادامه داد: در این مناسبت دردآورد تأکید می‌کنم که ام‌عماد در مقدمه صف طویلی از مادران شهدای فلسطینی، لبنانی، عرب و مسلمان ایستاده است، شهدایی که به خاطر فلسطین رفتند، فلسطینی که قبله ما در جهاد ، مقاومت و آزادی است.

النخاله در پایان گفت: من اطمینان دارم که ما با مادرانی مانند ام عماد و به خواست خدا می‌توانیم مقاومت را تا آزادسازی کل فلسطین ادامه دهیم.

مادر «عماد مغنیه» فرمانده فقید حزب‌الله دوشنبه هفته جاری در سن 80 سالگی درگذشت و در «روضه الشهیدین» در جنوب بیروت به خاک سپرده شد. وی مادر دو شهید دیگر به نام‌های جهاد مغنیه (شهادت در 1984)، فواد مغنیه (شهادت در 1994)  و نیز مادربزرگ شهید «جهاد مغنیه» فرزند عماد (شهادت در  2015) است .

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.