همدان- فرمانده انتظامی استان همدان در همایش پلیس، اصناف و امنیت شهر همدان گفت: امنیت موضوعی همگانی است و با اتحاد مردم انقلاب اسلامی همیشه پایدار بوده و خواهد بود.

نظام اسلامی به پشتوانه ولایت فقیه همه توطئه‌ها را پشت سر گذاشته است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: دشمن از آغاز انقلاب تاکنون توطئه‌های مختلفی را به کار برده تا اتفاق و اتحاد مردم ایرانی اسلامی را بکشد و  از دین اسلام جدا کند. همه ترفند های خود را در حوزه های نظامی ، سیاسی و فرهنگی به کار برده است و امروز به دسیسه گسست اقتصادی در ایران اسلامی روی آورده است اما مردم دشمن شکن ما با اتحاد خود جواب این توطئه های معاندان نظام را داده‌اند.

 وی با اشاره به اینکه برخی سوء مدیریت ها در حوزه اقتصاد کشور هم به جو روانی جامعه دامن زده است تا مردم احساس کنند باید کالای بیشتری بخرند، افزود: در سخت ترین شرایط جنگ تحمیلی هم ایران از محاصره اقتصادی کشور سربلند بیرون آمد از این نبرد ناجوانمردانه هم پیروز بیرون می‌آید اما مردم ما نباید تصور کنند کمبودی در کشور وجود دارد  و این تصور را مدیریت جهادی و تفکری بسیجی در تقویت خواهد کرد.

این مقام انتظامی استان همدان اظهار داشت: کشور ما  غنی از منابع مادی، داشته های فکری و سرمایه های انسانی و معنوی است و به یمن همین داشته هایش با تاسی به تفکر رهبری ولایت فقیه پیروز میدان جنگ اقتصادی نابرابر با تحریم ها خواهد شد و مردم هم باید در این جبهه بازوی توانایی برای این پیروزی به مانند گذشته باشند و خرید های خود را مدیریت شده انجام دهند تا نیاز کاذبی در بازار ایجاد نشود.

سردار کامرانی صالح با یادآوری اینکه بخشی از این جنگ روانی نبود کالا و فعال نبودن ناوگان حمل و نقل کشور را دشمنان با برنامه ریزی در فضای مجازی مدیریت و به جامعه ما تلقین کرده اند گفت: باید مردم هوشیار باشند  مسئولان هم باید با تدبیر مشکلات مردم را حل کنند. آنها معیشت مردم را هدف گرفته اند که به انقلاب ضربه بزنند و از نظام اسلامی مردم را دلسرد کنند.

وی گفت: می توان به مانند دوران جنگ تحمیلی همه تهدید ها را به فرصت تبدیل کرد فقط باید مدیریت و تفکر جهادی را مدیران سرلوحه کار خود قرار دهند. همیشه اهل بیت یاریگر این ملت بوده است و در روزهای آینده هم ایران اسلامی به همراه جهان تشیع ارادت خود را به ائمه با برگزاری شکوهمند مراسم عزاداری اربعین نشان می دهد. دشمنان می دانند مسیر مردم ایران اسلامی مسیر الهی است به این دلیل هم با آن سر دشمنی دارند.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: نباید مشکلات جامعه و مردم را نادیده بگیریم باید با هم درباره مسایل روز بحث کرده و به راهکار صحیحی برای حل مشکل مردم برسیم تا با این هوشیاری نقاط ضعف خود را به قوتی برای مبارزه در جبهه اقتصادی تحمیلی دشمن تبدیل کنیم. باید با مردم صریح و شفاف صحبت کنیم و اغناسازی افکار عمومی را در برنامه کاری داشته باشیم. مردم به نظام و دین اسلام اعتقاد کامل دارند. مردم از مدیران گلایه دارند چون جامعه را با بی‌تدبیری مدیریت می کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.