استاندار خراسان رضوی در مورد روند ساخت بیمارستان در حاشیه شهر مشهد و عدم امضای تفاهمنامه از سوی علوم پزشکی مشهد توضیحاتی ارائه کرد.

کلاف ساخت بیمارستان در حاشیه شهر مشهد پیچیده شد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رشیدیان در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی از مجموعه گردشگری طرق مشهد اظهار داشت: مجموعه گردشگری طرق مشهد از نظر ظرفیت‌ها و امکانات نمونه‌ای بی‌نظیر در کشور است و می‌توان از این ظرفیت با هدف افزایش میزان و ضریب ماندگاری زائر در کلانشهری مانند مشهدمقدس بهره گرفت.

استاندار خراسان رضوی در ادامه با اشاره به موضوع ساخت بیمارستان در حاشیه شهر مشهد بیان کرد: اختلافی در حوزه ساخت این بیمارستان میان راه و شهرسازی و وزارت بهداشت وجود دارد، در حالی که کلنگ ساخت این بیمارستان دو سال پیش به زمین خورده است. اختلاف نیز ناشی از این مسئله است که کدام یک نخست، سهم ۵۰ درصدی ساخت بیمارستان را بگذارند.

رشیدیان عنوان کرد: تفاهمنامه‌ای در این زمینه نگارش شده و قرار بود بخش تجاری زمین مورد نظر برای احداث این بیمارستان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار گیرد اما در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی به مشهد دانشگاه علوم پزشکی و ریاست این دانشگاه این تفاهمنامه را امضا نکردند و امیدواریم با ورود وزیر بهداشت مسئله حل و فصل شود.

استاندار خراسان رضوی در ادامه با اشاره به وضعیت کمربند جنوبی و بلوار نماز مشهد نیز گفت: امیدواریم با توجه به دستور فرمانده ارتش به زودی شاهد رفع و رجوع این موضوع نیز باشیم.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.