سخنگوی جامعه روحانیت مبارز از پاسخ رهبر انقلاب به آیت‌الله مکارم شیرازی در جریان سوالی درمورد لایحه مبارزه با تامین مالی تروریسم خبر داد.

نقل قول آیت‌الله مکارم شیرازی از رهبرمعظم انقلاب درمورد لایحه مبارزه با تامین مالی تروریسم

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز،‌ با اشاره به نظرخواهی آیت‌الله مکارم شیرازی از رهبر انقلاب پیرامون لایحه مبارزه با تامین مالی تروریسم اظهار داشت: حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی در دیداری که در مشهد با رهبر انقلاب داشتند نظر خودشان را در این موارد مطرح می‌کنند و از حضرت آقا سوال می‌کنند که نظر خود شما چیست؟ مقام معظم رهبری در جواب می‌فرمایند «من اینها را دیدم خودم به جمع‌بندی نرسیدم و چون خودم به جمع‌بندی نرسیدم نظر خاصی ندارم». 

در جریان بررسی لایحه CFT در مجلس شورای اسلامی، نامه‌ای از طرف دفتر رهبر انقلاب توسط علی لاریجانی قرائت شد که برخلاف پیام واقعی آن، این گمانه را در ذهن برخی نمایندگان به وجود آورد که مقام معظم رهبری با تصویب این لایحه موافق هستند. همین موجب شد تا برخی رسانه‌های معاند آن نامه را عقب‌نشینی رهبر انقلاب از موضع پیشین خود پیرامون پیوستن به کنوانسیون‌های بین‌المللی قلمداد کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.