رئیس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی به تشریح فعالیت‌های این ستاد در فصل پاییز پرداخت.

برگزاری مسابقه بزرگ ساجدان عاشق وکتابخوانی توسط ستاد اقامه نماز خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین،حجت‌الاسلام امرالله سبحانی‌نیا در خصوص برنامه‌های پاییزه ستاد اقامه نماز استان و کشور اظهارداشت: هر سال اجلاس سراسری نماز در یک استان برگزار می‌شود که پیام مقام معظم رهبری آغازگر آن خواهد بود. امسال نیز قرار است این اجلاس در نیمه دوم پاییز در استان سمنان برگزار شود.

وی ادامه داد: این اجلاس بیست و هفتم نماز است که فرخوان آن با موضوع شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز تهیه شده است. این فراخوان جهت ارایه ایده‌ها و تجربه‌ها در قالب آثار ادبی و هنری، علمی و پژوهشی و محصولات نرم افزاری و سخت افزاری است. این فراخوان در موضوع نماز و خانواده و نماز همسالان، نماز و کودکان است.

سبحانی نیا اضافه کرد: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان آبان ماه از طریق سامانه qunoot.ir یا صندوق پستی ۱۴۱۷۷۴۳۱۸۱ ارسال کنند. قرار است از ۱۱۰ نفر از برگزیدگان تقدیر شود.

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برنامه دیگر ما که حدود ۱۰ سال پیش برگزار شد و امسال نیز دوباره در حال برگزاری است، مسابقه بزرگ «ساجدان عاشق» است که جهت آشنایی با یاران امام حسین (ع) با محوریت نماز، قرآن و ولایت برگزار می‌شود. این مسابقه به صورت رادیویی هر روز ساعت ۱۴.۵۰ دقیقه از رادیو خراسان پخش می‌شود و تکرار آن نیز ۲۰.۵ است. علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه نیز می‌توانند پاسخ‌های سوالات طرح شده در برنامه را به شماره ۳۰۰۰۰۶۲۶ پیامک کنند.

وی اضافه کرد: مسابقه دیگری که در دست برگزاری برای ابتدای آبان است، مسابقه کتابخوانی «دعوت» است که از ابتدای آبان تا ۱۵ آذر ماه ادامه خواهد داشت. رویکرد این رقابت نیز نماز و خانواده است. این رقابت بر پایه یک کتاب است که خوشبختانه برای اینکه این کتاب به خانه‌ها برود،و با پشتیبانی ستاد مرکزی نماز با قیمت ۶۰۰۰ تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. علاوه بر این محتوای این کتاب در وبسایت ستاد اقامه نماز نیز موجود است که علاقه مندان می‌توانند پاسخ سوالات را از طریق پیامک یا پرتال ستاد ارسال کنند.
منبع:ایکنا
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.