وزیر اسبق ارتباطات و فناوری گفت: کسی که دنباله رو آمریکا هست و در این مسیر حرکت می‌کند که منویات آمریکا را به ملت ایران تحمیل می‌کند خائن است و رسانه‌ها باید انها را به مردم معرفی کنند.

سلیمانی: خائنان و بن‌بست‌نماها باید به مردم معرفی شوند/ملت آنها را از صدارت پائین می‌کشد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس نهم، ضمن اشاره به ترویج بن‌بست نمایی و بحران‌نمایی در کشور توسط برخی عناصر داخلی گفت: وقتی رهبر انقلاب چنین فرمایشی را مطرح می‌کنند که «عده‏ ای با ترویج افکار دشمن تلاش می کنند تا با «بن‏ بست نمایی» و «بحران نمایی» چنین وانمود کنند که تنها راه باقی مانده تسلیم شدن در برابر آمریکا است خیانت‌کار هستند» آن هم در مقابل یکصد هزار بسیجی که خودم هم در ورزشگاه آزادی حضور داشتم دیگر نیاز به تحلیل ندارد؛ بلکه تکلیف مومنین و ملت ایران مشخص می‌شود. 

وی ادامه داد: کسی که دنباله رو آمریکا هست و در این مسیر حرکت می‌کند که منویات آمریکا را به ملت ایران تحمیل می‌کند خائن است. 

وزیر ارتباطات و فناوری در دولت نهم اظهار داشت: رسانه‌های انقلابی و صدا و سیما باید این افراد را به مردم معرفی کنند. کسی که با نام و نشان می‌آیند و از طریق رسانه‌های ضدانقلاب و وابسته به استکبار مثل بی‌بی‌سی و هم از طریق رسانه‌های رنگی داخلی همان حرف‌های دشمنان را می‌زند چرا نباید معرفی شود. 

سلیمانی خاطرنشان کرد: اگر این افراد به مردم معرفی شوند ملت نیز شناخت بهتری نسبت به آنها پیدا می‌کند مگر دستور رهبری نیست که اینها خائن هستند. چرا روحانیون در منبرها و نماز جمعه و مساجد این افراد را که مفسد فی‌الارض هستند به مردم معرفی نمی‌کنند. این افراد همان مفسدین اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی هستند. 

وی با تاکید بر روشنگری در زمینه معرفی خائنین بن‌بست‌نما در کشور، گفت: باید مجالی به این افراد داده نشود که عرض اندام کنند. چه اشکالی دارد این افرادی که در دولت،‌ مجلس و یا هر ارگان دیگری همان صحبت دشمن را ارائه می‌کند به مردم معرفی شود. مردم خودشان آنها را از صدارت به پایین می‌آورند و عزل آنها را مطالبه می‌کنند. 

سلیمانی بیان داشت: اگر این افراد به مردم معرفی شوند دیگر خودشان را جمع می‌کنند و دست به اقدامات خائنانه نمی‌زنند و اگر مغرضانه صحبت می‌کنند مردم آنها را به پایین می‌کشند جبهه انقلاب با اینها مماشات می‌کند. البته نیاز نیست به آنها توهین شود بلکه همان صبحت‌های آنها منتشر شود مردم خود به خوبی می‌توانند تصمیم بگیرند. 

وزیر اسبق ارتباطات و فناوری در دولت نهم گفت: قوه قضاییه باید این مفسدین را که بخشی از آنها اقتصادی هستند را به مردم معرفی کند چه کسی این همه طلا و ارز را مفت و مجانی با قیمت دلار دولتی در اختیار عده‌ای قرار دادند و آن عده‌ای که دریافت کردند چه کسانی بودند که بردند و خوردند. اینها هیچ کدام و هیچ وقت جزء جبهه انقلاب نبودند. الان مردم مردد شده‌اند و در آنها تردید ایجاد شده در حالی که باید اینها به مردم معرفی شوند. در محاکماتی که قوه قضاییه انجام می‌دهد این مفسدین و خائنین حرف‌های بسیاری زدند چرا اینها پخش نمی‌شود بلکه باید تکه‌هایی از آنها پخش و رسانه‌ها افشاگری کنند. 

وی اضافه کرد: ائمه جمعه مردم را آگاه کنند که چه کسانی ریشه نظام و انقلاب را دارند می‌زنند و چه کسی جلوی مقام معظم رهبری ایستاده است. همین‌ها بعدها طلبکار خواهند شد در جنگ خوارج هم که یک تجربه است همان‌ها که خیلی مسائل را به امام علی (ع) تحمیل کردند بعدها مدعی و مطالبه‌گر شده‌ بودند الان هم همین اتفاق دارد می‌افتد و  همه مطالبه‌گر شده‌اند. 

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.