مدیرعامل شرکت قند چناران گفت: این شرکت طی سال جاری با هزار و ۲۶۰ نفر کشاورز برای تامین چغندر قند مورد نیاز قرارداد منعقد کرده است.

چغندر قند مورد نیاز کارخانه قند چناران از ۱۲۶۰ پیمان‌کار تامین می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، اسمعیل زرین‌زاده مدیرعامل شرکت قند چناران ضمن بیان انعقاد قرارداد با هزار و ۲۶۰ نفر کشاورز جهت تامین چغندر قند مورد نیاز این شرکت بیان کرد: بر اساس این قراردادها مقرر شده ۱۳۵ هزار تن چغندر قند از پیمان‌کاران مذکور دریافت شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه کارخانه قند چناران در حوزه چغندرکاری محدودی قرار دارد، لذا شعاع این حوزه در حدود ۵۰ کیلومتر و به صورت مرکزی است. از همین رو شهرهای کویری را شامل نمی‌شود.
زرین‌زاده اضافه کرد: شرکت قند چناران در سال گذشته با هزار و ۲۳۰ نفر پیمان‌کار پیمان بسته بود.
وی شروع به کار و تحویل چغندر به این کارخانه را از دهم مهر ماه عنوان کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود فعالیت فصلی کارخانه ۱۰۰ روز کاری به طول بینجامد که گاهی این مدت به ۱۳۰-۱۲۰ به درازا می‌کشد.
زرین‌زاده درباره برنامه این شرکت برای وارد کردن چغندر از سایر استان‌ها به کارخانه قند چناران گفت: در این خصوص پیگیری‌هایی برای دریافت چغندر از استان‌های غربی انجام شده است و این شرکت آمادگی کامل مبنی بر تحویل از سایر استان‌ها را دارد.
مدیرعامل شرکت قند چناران درباره ظرفیت حال حاضر این کارخانه گفت: طی پیگیری‌های صورت گرفته طی چند سال گذشته و همچنین خرید دستگاه‌های جدید و رفع گلوگاه‌ها، این ظرفیت به روزانه هزار و ۵۰۰ تن رسیده است.

منبع:آستان نیوز

  پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.