دقیقه ۶۸ بازی عراق مقابل آرژانتین در عربستان یکی از صحنه های نادر فوتبال رقم خورد.

مسابقه‌ای که هافبک پرسپولیس همواره از آن به تلخی یاد خواهد کرد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، درست در ثانیه ای که تابلوی تعویض بشار رسن ستاره جوان خط هافبک تیم ملی عراق بالا رفت، او با چهره ای ناراحت و با سری پایین به سمت خط عرضی حرکت کرد، در حالی که یکی دو هم تیمی برای دلداری دادن دستی بر شانه او کشیدند.

بشار رسن هافبک تیم ملی عراق و عضو باشگاه پرسپولیس ساعتی پیش از مسابقه حساس و تاریخی عراق مقابل آرژانتین مادر بیمار خود را از دست داده بود و تازه از این خبر مطلع شده بود.

پیش از بازی عراق و آرژانتین کاتانچ، سرمربی عراق از این اتفاق تلخ با خبر شد. اما پدر بشار در گفت و گو با اعضای تیم تاکید کرد که قبل از بازی به پسرش این خبر را ندهند. ضمن اینکه جمع آوری موبایل ها در اردوی عراق باعث شد هافبک جوان از درگذشت مادرش مطلع نشود. آنچه که باعث شد این بازیکن متوجه فوت مادرش بشود، تشویق های خاص تماشاگران حاضر در ورزشگاه در نیمه دوم بازی بود. آنها با شعارهای خود سعی در ابراز همدردی با این بازیکن داشتند که همین مسئله او را از اتفاق رخ داده باخبر کرد. در همین لحظه بود که کاتانچ تصمیم گرفت بشار رسن را از بازی خارج کند و او را تعویض کرد. به همین دلیل بود که لحظات بیرون آمدن این ستاره جوان عراقی از زمین و اشک های او بسیار متاثر کننده بود.


 بشار در این مسابقه در نیمه اول نمایش فوق العاده ای داشت و تصویر لایی انداختن او به دو ستاره تیم ملی آرژانتین به سرعت در رسانه های اجتماعی وایرال شد. این بازیکن امروز از عربستان راهی دبی شده و از آنجا به بغداد بازخواهد گشت تا در مراسم خاکسپاری مادر حاضر باشد.


او که به واسطه اخلاق حرفه ای و بازی های درخشانش مورد توجه هواداران پرسپولیس نیز هست، با پیام های تسلیت بسیاری از سراسر جهان مواجه شده؛ پیام هایی که تلاش می کنند اندک باری را از روی شانه های این فوتبالیست جوان بردارند، اگرچه غم از دست دادن مادر چیزی نیست که به سادگی قابل تسکین باشد.

نمایش بشار رسن در دیدار مقابل آرژانتین به عنوان یک مسابقه ویژه به خاطر خواهد ماند؛ مسابقه ای که او همواره از آن به تلخی یاد خواهد کرد؛ اگرچه نیمه اول مسابقه و زمانی که او از این خبر تلخ با خبر نبود فرصتی برای نمایش استعدادهایش داشت و به همین خاطر هم بود که در هنگام تعویض رسن، کارگردان تلویزیونی روی چهره دیبالا ستاره یوونتوس رفت که از ستاره جوان فوتبال عراق لایی خورده بود.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.