حجت الاسلام حمید شهریاری گفت: تحول نیاز به مدیران جوان دارد اما چون نیرو نداریم مجبوریم از برخی افراد که بازنشسته شدند، استفاده کنند.

به مدیران جوان نیاز داریم ولی چون نیرو نداریم مجبور به استفاده از بازنشستگان هستیم

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، حجت الاسلام حمید شهریاری در همایش هفته خدمات الکترونیک قضایی که صبح امروز شنبه برگزار شد یکی از معضلات را اختلاف رویه قضایی دانست و افزود: در بین استان ها هماهنگی لازم وجود نداشت و باید یکپارچگی حاکم شود، اکنون این عدم یکپارچگی یکی از مشکلات است.

وی با بیان اینکه نمی توان با رویه های موجود تحول ایجاد کرد، گفت: با این منابع انسانی و رویه فعلی تحول ایجاد نمی شود و ما نیاز به افراد جدیدی داریم که به قوه قضاییه اضافه شوند.

رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه تصریح کرد: باید شرکت های حامی خدمات الکترونیک داشته باشیم تا تحولات لازم میسر شود.

وی افزود: یکی از اهدافی که مقام معظم رهبری از رییس قوه قضاییه خواستند ایجاد تحول در دستگاه قضایی است و راه اندازی سامانه خدمات الکترونیک قضایی یکی از راه های تحول در دستگاه قضایی است.

معاون رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه خدمات الکترونیک قضایی دارای چندین لایه است و لایه اول لایه خدمات ستادی و استانی و لایه دوم استفاده از فن اوری است.

 شهریاری ادامه داد: لایه سوم لایه تغییرات در سازمان و فرایندهای سازمانی و لایه چهارم که  مهم تر لایه است  خدمات قضایی و تعامل با ظابطان قضایی و افرادی و نهادهای است که با دستگاه قضایی ارتباط دارند است.

معاون امار و فن اوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: در حوزه تحول در حوزه ستادی و استانی بدون کمک نخبگان نمی توانیم تحولی ایجاد کنیم.

حجت السلام و المسلمین شهریاری بیان کرد: برای ایجاد تحول باید به روند کار اشنا شویم زیرا ایین دادرسی کیفری دارای پیچیدگی زیادی دارد و همیشه چند سالی طول می کشد که به پیچیدگی ها و روند کار اشنا شویم.

معاون رییس قوه قضاییه با بیان اینکه تحول نیاز به مدیران جوان دارد، گفت: در قوه قضاییه پیرمردی داریم که می گوید مرا از کار بردارید، اما چون کسی را نداریم از او استفاده می کنیم. امثال این فرد زیاد است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.