درخشش ستاره دو ملیتی فوتبال ایران در لاشامپیونه مورد توجه رسانه های سوئدی قرار دارد تا جایی که کارشناس برتر این کشور شب گذشته او را با ستاره های پی اس جی مقایسه کرد.

قدوس با ستاره های پاریسن ژرمن مقایسه می‌شود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، با وجود این که چند ماه از خروج سامان قدوس از فوتبال سوئد و کوچ به لاشامپیونه به عنوان اولین ایرانی تاریخ رقابت ها می گذرد اما اخبار و حواشی درخشش ستاره سابق اوسترسوند همچنان مورد توجه رسانه های این کشور قرار دارد.

شبکه ملی سوئد جمعه شب در ویژه برنامه ورزشی خود با حضور اولا اریکسن کارشناس سرشناس فوتبال این کشور به بررسی شرایط ستاره های فوتبال این کشور پرداخت که سامان قدوس هم یکی از این بازیکنان بود. اریکسن با تمجید از درخشش سامان در آمیان فرانسه به عنوان اولین ایرانی تاریخ این رقابت ها ستاره دو ملیتی فوتبال ایران را با ستاره های گران قیمت پی اس جی مقایسه کرد.

کارشناس سوئدی گفت:« آن چه سامان همواره در دستور کار خود قرار داده این است که همیشه دوست دارد در سطحی بالا بازی کند و با بهترین ها مقایسه شود. شاید او در سطح نیمار یا امباپه نباشد اما با درخششی که قدوس با پیراهن آمیان داشته حالا همه او را با این بازیکنان قیاس می کنند. مسلما هیچ کس انتظار ندارد که سامان قدوس مهاجمی در سطح کیلیان امباپه باشد اما به وضوح می توان دید او یکی از بهترین های آمیان و این فصل لاشامپیونه بوده و نوید روزهای درخشان تری را نیز می دهد، روزهایی که می تواند او را ستاره تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا کند».

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.