خوزستان_ غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: دشمنان ما داعش و تجزیه طلبان توطئه ای را در سر می پروراندند و شهادت محمد طاها آن را نقش بر آب کرد و آن هم این بود که آنها می خواستند بگویند ما به نیروهای نظامی حمله کردیم اما شهادت یک فرزند خردسال همه مکرها و نیرنگ هایشان را نقش بر آب کرد.

 شهادت "محمد طاها" همه مکرهای دشمنان را نقش بر آب کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان غلامرضا شریعتی  استاندار خوزستان با حضور در روستای ازان بخش میمه از توابع شهرستان شاهین شهر اصفهان به دیدار خانواده محمدطاها اقدامی شهید ۴ ساله حمله تروریستی ۳۱ شهریورماه اهواز رفت و ضمن دلجویی از پدر و مادر او به مقام والای این شهید وطن ادای احترام کرد.

استاندار خوزستان در منزل شهید خردسال محمدطاها اقدامی با تسلیت به خانواده او گفت: در تشییع باشکوهی که در اهواز انجام شد حضور اقشار مختلف مردم بینظیر بود و همراهی و همدری مردم در آن تجلی پیدا کرد.

شریعتی افزود: دشمنان ما، داعش و تجزیه طلبان، توطئه ای را در سر می پروراندند و شهادت محمد طاها آن را نقش بر آب کرد و آن هم این بود که آنها می خواستند بگویند ما به نیروهای نظامی حمله کردیم اما شهادت یک کودک خردسال همه مکرها و نیرنگ هایشان را نقش بر آب کرد.

استاندار خوزستان یادآور شد: اگرچه شهادت محمدطاها برای ما و بویژه خانواده او سخت و دردناک هست اما این شهادت هم در راه عزت کشور و اسلام هست چرا که مکر دشمنان را از بین برد و موجب شد ایران اسلامی در سازمان ملل با حضور رئیس جمهور این جنایت در چشم جهانیان بر ملا کند. 

شریعتی خاطرنشان کرد: شهادت محمدطاها دشمنان کشور را در نزد مردم ایران و جهانیان منفور کرد و برای ما عزت و همبستگی ملی به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: نقشی که شهادت او ایفا کرد نقش بینظیری بود و ددمنشی و توحش دشمنان را به دنیا نشان داد به نحوی که تمام مقامات بین المللی و حقوق بشری دنیا همدردی خود را با ما اعلام کردند و جنایتکاران این فاجعه جز خجلت و بی آبرویی چیزی عایدشان نشد.

استاندار خوزستان در پایان خطاب به پدر و مادر محمدطاها گفت: این موضوع برای شما افتخار بزرگی ست و امیدوارم خداوند به شما صبر عنایت کند و اجر دهد و روح او را در جوار ائمه هدی (ع) متعالی نماید و به شما توفیق خدمت و پاسداری از ایران اسلامی دهد.

بر اساس این گزارش در مراسم رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهرویور ماه گذشته یک تیم تروریستی ۵ نفره با هجوم به این مراسم به سوی شهروندان و نیروهای مسلح تیراندازی کردند و موجب شهادت و مجروح شدن ده ها نفر از مردم و نیروهای مسلح شدند و انتشار تصویر محمدطاها اقدامی شهید ۴ ساله این جنایت ضدبشری موجب جریحه دارشدن احساسات مردم ایران و سراسر جهان شد.

همه ۵ عضو این تیم تروریستی در حین ارتکاب جنایت با ایستادگی نیروهای مسلح به هلاکت رسیدند.  

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.