البرز- رقیه علیدوست با بیان اینکه فدراسیون همیشه حامی هیئت گلف البرز بوده گفت: ما هم به عنوان دستهای کمکی فدراسیون تلاش می کنیم تا کار هیئت را به خوبی انجام دهیم.

تعداد ورزشکاران سازمان یافته گلف در البرز  رو به افزایش است

رقیه علیدوست رئیس هیئت گلف استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: با توجه به تلاش های فراوان هیئت استان و نیز تعاملات فدراسیون گلف اتفاقات خوبی در خصوص این رشته در استان البرز در حال شکل گیری است که به مرور آن را رسانه ای خواهیم کرد.

وی با اشاره به افزایش تعداد ورزشکاران فعال در استان البرز گفت: بدون شک توسعه گلف در البرز و افزایش تعداد ورزشکاران فعال در این رشته یکی از مهمترین سیاست های کاری هیئت است که در تحقق این موضوع تا حدودی موفق بوده ایم این در حالی است که تا زمان رسیدن کامل به این هدف به تلاش خود ادامه خواهیم داد.

رئیس هیئت گلف استان البرز به آغاز فعالیت رییس جدید فدراسیون اشاره کرد وگفت: افق های تازه ای برای رشته گلف پیش بینی می شود که مهمترین آنها پرورش چهره های جدید در مینی گلف  وحضور در تیم ملی خواهد بود.

علیدوست در ادامه  افزود: جز استان لرستان و شهر مسجد سلیمان که مهد گلف ایران هستند جایگاه ورزش گلف در سطح کشور به دلیل اینکه ما ورزشکار خاصی نداریم مهجور مانده است.

رئیس هیئت گلف استان البرز در پایان عنوان کرد: مسابقات قهرمان کشوری ظرف چند روز آینده در ورزشگاه انقلاب تهران برگزار خواهد شد وتیم های مختلف از جمله البرز نیز در آن حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.