۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
کد خبر: 624457

سرپرست فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: فردی که در نیشابور اقدام به گروگانگیری کرده بود در مسیر نیشابور به سبزوار توسط پلیس دستگیر شد.

گروگانگیر در نیشابور دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از سرهنگ پاسدار ابراهیم قربانزاده ، عصر دیروز در پی گزارش ربایش زنی جوان در یکی از روستاهای شهرستان نیشابور، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی نیشابور در کمتر از چند ساعت خودرو متهم را در جاده قدیم نیشابور - سبزوار متوقف و گروگان 32 ساله را از چنگ متهم 29 ساله که نسبت فامیلی با گروگان دارد آزاد کردند.
او افزود: متهم در تحقیقات اولیه ادعا کرد به دلیل اختلافهای خانوادگی دست به چنین اقدامی زده اما تحقیقات از وی ادامه دارد.

* زورگیری دو میلیاردی
سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان همچنین از دستگیری زورگیران میلیاردی خبر و ادامه داد: یک زن با همدستی چهار مرد در شهرستان قوچان عاملان زورگیری دو میلیارد ریالی از مردی جوان بودند که با اعلام شکایت، تحقیقات پلیسی آغاز شد.
وی گفت: کارآگاهان پلیس قوچان در عملیات ضربتی زن جوان و یکی از عاملان اصلی زورگیری خشن را دستگیر کردند. جستجوی پلیس برای دستگیری سه متهم دیگر پرونده و کشف سایر اقدامات مجرمانه اعضای این باند ادامه دارد.

* کشف مواد مخدر از تریلر
فرمانده انتظامی سبزوار هم از کشف 57 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه تریلر در جاده بردسکن - سبزوار خبر داد.
سرهنگ سید محمد هاشمی افزود: در عملیات تعقیب و گریز با استفاده از قانون بکارگیری سلاح توسط پلیس و شلیک هوایی این خودرو متوقف شد. ماموران ضمن کشف 57 کیلوگرم تریاک دو متهم را نیز در این ارتباط دستگیر کردند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.