دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت:اجازه سوء استفاده به قانون شکنان و متخلفان را نخواهیم داد- از زحمات و خدمات پلیس تقدیر می کنیم.

دادستان مشهد:اجازه سوء استفاده به قانون شکنان و متخلفان را نمی دهیم

به گزارش قدس آنلاین،غلامعلی صادقی در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی استان با تأکید بر مقابله قاطعانه با قانون شکنان گفت: با متخلفان، قانون شکنان و متخلفان تعارف نداریم و طبق قانون مقابله می کنیم.

وی در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی استان با تأکید بر مقابله قاطعانه با قانون شکنان گفت: از زحمات و خدمات پلیس تقدیر می کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی که همزمان با هفته نیروی انتظامی در جمع فرماندهان نیروی انتظامی و مسئولان قضایی استان در مشهد سخن می گفت با اشاره به شأن و جایگاه پلیس خاطر نشان کرد: پلیس یکی از مهمترین مظاهر اقتدار حاکمیت بوده و مردم با مواجهه با پلیس شجاع و قانونمند؛ به احساس امنیت دست می یابند.

وی احساس امنیت اجتماعی را مقوله ای بسیار مهم دانست و افزود: علی رغم وجود امنیت مطلوب به ویژه در استان خراسان رضوی؛ دشمن با انجام عملیات روانی به دنبال ایجاد احساس عدم وجود امنیت بوده که بحمدالله با بصیرت مردم و هوشیاری آنان و همچنین کار و تلاش مضاعف مسئولان؛ با شکست مواجه شده است.

وی با تقدیر از اقدامات قانونمند نیروی انتظامی گفت: اهمیت کار پلیس بر کسی پوشیده نیست و در طول سالی که گذشت علی رغم تمامی مشکلات و کمبودها، تلاش خوبی از سوی پلیس به نمایش گذارده شد.

غلامعلی صادقی با تأکید بر حمایت کامل مجموعه قضایی به ویژه دادستان عمومی و انقلاب از پلیس افزود: نباید اجازه هیچگونه سوء استفاده به افراد سودجو و دشمنان داده شود.

گفتنی است در این جلسه همچنین سرهنگ قربان زاده سرپرست فرماندهی انتظامی استان و رؤسای پلیس های تخصصی طی سخنانی از اقدامات شجاعانه و حمایت های بی دریغ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد تقدیر و تشکر کردند.

منبع: دادگستری استان خراسان رضوی
 پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.