گیلان- با اجرای طرح توزیع و پایش کالابرگ و شناسائی خانوارهای مصرف کننده نفت سفید در سال جاری در استان گیلان تاکنون تعداد دو هزار و۵۱۰ خانوار از چرخه مصرف نفت سفید خارج شدند .

بالغ بر دو هزار خانوار گیلانی از چرخه مصرف نفت سفید خارج شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان، در پایان سال ۹۶ تعداد خانوارهای مصرف کننده نفت سفید ۳۷ هزار و ۸۱۵ خانوار گزارش شده است و این آمار در مهر ماه سال جاری به ۳۵ هزار و ۳۰۵ خانوار رسید که کاهش ۶,۶۵ درصدی را نشان می دهد .

در جلسه فی مابین مسئولین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان و شرکت ملی گاز استان پس از ارائه گزارشی از شناسائی خانوارها و صنایع عمده مصرف کننده نفت سفید ، مسئولین دو شرکت درخصوص قطع سهمیه سوخت مایع کلیه مصرف کنندگان نفت سفید و رفع مغایرت آمار مشترکین دارای انشعاب گاز طبیعی تصمیم گیری کردند .

تهیه لیست مشترکین گاز خانوار و صنایع به صورت ماهیانه ، اعلام آخرین آمار روستاهای فاقد گاز ، بهره مند از گاز و در دست اقدام برای اشتراک گاز طبیعی توسط شرکت گاز و ارسال آن به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان برای قطع سهمیه سوخت مایع و ابطال کالابرگ نفت سفید از مصوبات نشست مسئولین این دو شرکت بود .

همچنین در این نشست مقرر شد درخصوص تامین سوخت مصرف کنندگان نفت سفید در نیمه دوم سال ، شرکت گاز استان همکاری و هماهنگی مستمر را با روسای نواحی ۹ گانه این شرکت (رودبار ، رودسر ، لاهیجان ، انزلی ، تالش ، صومعه سرا،آستارا ، فومن و رشت ) در زمینه اشتراک پذیری متقاضیان ،  برگشت کالابرگ و تسویه حساب نهایی داشته باشد .

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.