معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه‌های شهادت حضرت رقیه(س) در سه نوبت در رواق امام‌خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

ویژه برنامه‌های شهادت حضرت رقیه(س) در حرم رضوی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسینی معاون تبلیغات آستان قدس عنوان کرد: ویژه برنامه‌های شهادت مظلومانه طفل سه ساله حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، حضرت رقیه(س) در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه ۲۲ و ۲۳ مهرماه و در سه نوبت در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها در شب و شام شهادت حضرت رقیه(ع) از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰ و در روز شهادت آن حضرت از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در رواق امام خمینی(ره) و در رواق حضرت زهرا(س) ویژه بانوان برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در این برنامه‌ها حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمرتضی صالحی‌خوانساری در شب و شام شهادت حضرت رقیه(س) و حجت‌الاسلام و المسلمین محمود معرفت در روز شهادت آن حضرت به ایراد سخن می‌پردازند و در ادامه مداحان و ذاکران اهل بیت‌ عصمت و طهارت(ع) جعفر ملائکه، محمد گلابگیر، محمد عابدی‌ها، امیر کردی، سیدحمید کهربایی و مهدی رسولی به مرثیه‌سرایی و عزاداری حضرت رقیه(س) می‌پردازند.
حسینی تصریح کرد: ویژه برنامه‌های حلقه معرفت نیز در این روز به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) با موضوع تاریخ کربلا و حضور این بانوی سه ساله برگزار خواهد شد.

منبع:آستان نیوز
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.