گیلان- غلامحسین باقریان ضمن بازدید و بررسی روند پروژه های بهسازی و عمرانی فرودگاه سردار جنگل رشت به پیمانکار این پروژه ها تاکید کرد که بر اساس زمان‌بندی تا پایان سال جاری آنها را تحویل دهد.

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی فرودگاه سردار جنگل رشت تا پایان سال جاری

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه استان گیلان، غلامحسین باقریان عضو هیات مدیره و معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاهها به همراه مدیر کل و کارشناسان ساختمان این شرکت با حضور در فرودگاه سردار جنگل رشت ضمن بازدید ونشست با مدیر کل فرودگاه گیلان به بررسی پروژه های بهسازی و عمرانی این فرودگاه پرداخت.

غلامحسین باقریان گفت: پروژهای فرودگاه سردار جنگل رشت در دو بخش احداث و بهسازی پس از انجام مناقصه به یک پیمانکار واگذار شده است و هدف از این بازدید بررسی روند پیشرفت فیزیکی آنها می باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به نوسانات بازار, دغدغه های پیمانکار نیز مورد بررسی قرار گرفت و برای تسهیل در امور تصمیمات خوبی در خصوص امور فنی و پرداخت مطالبات پیمانکار اتخاذ شد که با اجرای آنها پروژه های عمرانی فرودگاه سردار جنگل رشت تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

غلامرضا کریم آقایی مدیر کل فرودگاه گیلان نیز در این نشست به تشریح پروژه های احداث و بهسازی فرودگاه سردار جنگل رشت پرداخت و افزود:از سال گذشته دو قرارداد در قالب احداث و بهسازی به ارزش۱۵۰ میلیارد ریال با پیمانکار منعقد شده است که تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی حاصل شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.