مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها گفت: سرپرستان فدراسیون‌ها حق شرکت در انتخاب را نخواهند داشت.

اسبقیان: استعفای چند تن از روسای بازنشسته فدراسیون ها بدست ما رسیده است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، سیدمحمدشروین اسبقیان در گفت‌وگو با پایگاه خبری ورزش و جوانان، در خصوص تعیین سرپرستان فدراسیونهای ورزشی که دوره آنها به اتمام می رسد و یا مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شوند، اظهار داشت: سرپرستان فدراسیون ها طبق اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی و کاملا برابر موازین قانونی و رعایت مقررات بین‌المللی انتخاب می شوند.

اسبقیان افزود: با دستور وزیر وزیر ورزش و جوانان و به منظور رعایت بی طرفی استراتژی وزارت ورزش و جوانان این است که تحت هیچ شرایطی سرپرست فدراسیون، کاندیدای ریاست فدراسیون نشود.

وی تصریح کرد: سرپرستان کاملاً بر اساس موازین و مقررات بین المللی از سوی رئیس مجمع انتخاب می شوند تا فرآیند برگزاری انتخابات را فراهم کنند اما حق شرکت در انتخاب را نخواهند داشت.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها گفت: سرپرستان آن دسته از فدراسیون هایی که مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان می شوند تا قبل از ۲۴ آبان ماه که آخرین مهلت قانونی است، معرفی خواهند شد.

اسبقیان گفت: اکنون استعفای چند تن از روسای بازنشسته فدراسیون ها بدست ما رسیده است و تا پایان سال نیز انتخابات فدراسیون های «انجمن های ورزشی»، «تنیس خاکی»، «ووشو»، «ورزش های همگانی»، «کونگ فو» و «ورزش کارگری» که دوره آنها به پایان می رسد، برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.