ارزش بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات این هفته به عدد ۶۹۰۶۰۲۵ میلیارد ریال رسید که ۲.۴ درصد کاهش داشته است.

ارزش بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات این هفته ۲.۴ درصد کاهش داشته است

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در جریان معاملات سومین هفته پاییز امسال حجم معاملات ۲۴۹۹۴ میلیون سهم و ارزش آن ۸۱۳۷۱ میلیارد ریال بوده که حجم و ارزش معاملات به ترتیب یک و ۲ درصد کاهش داشته است. ارزش بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات این هفته به عدد ۶۹۰۶۰۲۵ میلیارد ریال رسید که ۲.۴ درصد کاهش داشته است.

همچنین فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته ای بیشترین ارزش معاملات را با ۱۸.۹ درصد و بانک‌ها و موسسات اعتباری بیشترین حجم معاملات را با ۲۷.۴ درصد به خود اختصاص داده است.

بر این اساس در یک ماه گذشته نیز گروه استخراج کانه‌های فلزی با بازدهی ۵۴ درصد در صدر صنایع بورسی قرار گرفت و صنعت محصولات چوبی هم د راین مدت با افت ۱۷.۵ درصدی بیشترین افت را تجربه کرد.

این گزارش می‌افزاید: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران هم در جریان معاملات هفته گذشته به عدد ۱۸۱۰۱۶ واحد رسید که ۴۵۴۴ کاهش داشته است. این در شرایطی است که شاخص بورس از ابتدای امسال تا کنون با ۸۸ درصد افزایش و شاخص کل هم وزن با ۷۰.۵ درصد کاهش روبرو بوده‌اند.

همچنین در محاسبه شاخص کل بورس تهران با برخی از شاخص بورس های بین المللی نسبت به پایان هفته گذشته، در محاسبه بازدهی‌ها نسبت به پایان هفته گذشته، شاخص بورس دبی (DFM INDEX) با رشد ۰.۲ درصدی بیشترین بازدهی و شاخص بورس نزدک (NASDSQ) با افت ۷.۵ درصدی کمترین بازدهی را به خود اختصاص داده‌اند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.