خراسان شمالی- سردار علیرضا مظاهری جزئیات نزاع و درگیری خیابانی شب گذشته در بجنورد که منجر به قتل یک نفر شد را تشریح کرد.

نزاع و درگیری خیابانی در بجنورد رنگ خون گرفت/ قاتل در عرض ٢٠ دقیقه دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری، فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری قاتل در کمتر از٢٠ دقیقه در بجنورد خبر داد.

وی در تشریح جزییات این خبر گفت: شب گذشته، برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در محل کوچه جاجرمی شهرستان بجنورد ، بلافاصله ماموران ١١٠ که مشغول گشت زنی در خیابان بودند به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان افزود: متاسفانه در این درگیری شخصی با هویت معلوم با ضربات چاقو مصدوم و به بیمارستان منتقل شد که متاسفانه بر اثر شدت جراحت وارده فرد در بیمارستان جان خود را از دست داد.

سردار مظاهری تصریح کرد: با هوشیاری و سرعت عمل ماموران انتظامی شهرستان بجنورد و پلیس آگاهی استان قاتل در کمتر از ٢٠ دقیقه دستگیر شد.

وی با بیان اینکه قاتل بلافاصله پس از دستگیری به مقر انتظامی منتقل شد ،افزود : در بازرسی بدنی از قاتل آلات قتاله نیز از وی کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهم پس از دستگیری جهت سیر مراحل قانونی به آگاهی دلالت داده شدو در اختیار مقامات قضایی قرارگرفت.

سردار مظاهری در پایان از شهروندان خواست آستانه تحمل و طاقت خود را بالا ببرند واز نزاع و درگیری خودداری کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.