خراسان شمالی- مجتبی شکوری گفت: ۲۵ هزار خانوار استان برای گرمایش از نفت سفید استفاده می کنند.

توزیع بیش از ۲۷میلیون لیترنفت سفید در استان/ آغاز ذخیره سازی نفت سفید به مناطق صعب العبور

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی، مجتبی شکوری، مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: کالابرگ مرحله بیست ویکم نفت سفیدجهت مناطق کوهستانی وصعب العبور درغالب گروههای مختلف خانواراعلام شد.

وی با بیان اینکه نفت سفید مورد نیاز روستاییان تامین شده و هیچ مشکل و نگرانی وجود ندارد، افزود: متقاضیان می توانند برای دریافت سهمیه، به فروشندگی های سراسراستان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر از این سوخت در استان توزیع شد، افزود: بطورمتوسط هزار و ۱۰۰ لیتر برای هرخانواده ازابتدای سال تا پایان آبان ماه نفت سفید تخصیص داده شده است.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی با بیان اینکه ۲۵ هزار خانوار استان برای گرمایش از نفت سفید استفاده می کنند، گفت: بیشترین مصرف نفت سفید در شهرستان های راز و جرگلان و شیروان است.

شکوری در خصوص تخصیص سوخت نفت گاز در بخش کشاورزی گفت: باهماهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان برای فصل پاییز ۱۴ میلیون لیتر سوخت پیش‌بینی شده که حداقل به هر تراکتور ۱۱۰۰ لیتر نفتگاز تخصیص داده شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.